Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
07.11.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5033, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4168840Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 01.11.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Sykepleier - 100% fast stilling ved Ladegården sykehjem
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Arbeidsgiver/arbeidssted: Bergen kommune, Ladegården sykehjem
Stilling: Autorisert sykepleier, 100% fast stilling ved post 5
Sted: Ladegården sykehjem, Ladegårdsgaten 65, 5033 Sandviken
Sykehjemmet ligger i naturskjønne omgivelser og er sentralt plassert i Sandviken med kort avstand til offentlig kommunikasjon.
Hos oss møter du engasjerte og dyktige medarbeidere. Vi søker deg som deler vår visjon om å gi våre beboere en trygg og aktiv omsorg med fokus på god livskvalitet. Du vil få en unik mulighet til å være med å påvirke og videreutvikle et av byens beste sykehjem.
Stillingen inngår i en årsturnusplan med arbeid hver 3. helg.
For tiltredelse i stillingen er det krav om politiattest i henhold til lovverk.
Ladegården sykehjem er et moderne sykehjem med 107 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling er inndelt i 2 eller 3 grupper. Post 1 er inndelt i tre grupper med 10 beboere i hver gruppe. Avdelingen er spesielt tilrettelagt for beboere med demens. Postene 2,3,4 og 5 er delt inn i to grupper. Post 2 er en langtidsavdeling med 26 plasser, og postene 3, 4 og 5 er langtidsavdelinger med 17 plasser.
Arbeidsoppgaver:
- Utføre helhetlig omsorg og pleie av beboerne ved sykehjemmet.
- Kartlegge, vurdere og igangsette målrettede sykepleietiltak.
- Tverrfaglig samarbeid for å sikre en god pasientbehandling.
- Legevisitt, legemiddelgjennomgang.
- Medikamenthåndtering.
- Primærsykepleieoppgaver - innkomstsamtaler, pårørendesamtaler.
- Samarbeid og samhandling innad og på tvers av postene.
Kvalifikasjoner:
- Stillingen krever sykepleierutdanning med norsk autorisasjon.
- Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk (Tidligere Bergenstesten).
- Du må ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
- Du må kunne beherske de vanligste dataverktøy.
Personlige egenskaper:
- Vi søker deg som er positiv og fleksibel og som har evne til å finne gode løsninger.
- Vi søker deg som har gode samarbeidsevner og også evne til å arbeide selvstendig.
- Du må være interessert og engasjert i pleie og behandling av eldre mennesker, også de med kognitiv svikt.
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
- Du er en god rollemodell for dine kolleger.
Vi tilbyr:
- Lønn ifølge tariff
- En interessant og utfordrende jobb blant faglig dyktige kolleger
- Opplæring og faglig veiledning
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
07.11.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5033, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4168840Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 01.11.2021