• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    07.11.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4168840
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 01.11.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Sykepleier -  100% fast stilling ved Ladegården sykehjem

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Arbeidsgiver/arbeidssted: Bergen kommune, Ladegården sykehjem
Stilling: Autorisert sykepleier,  100% fast stilling ved post 5

Sted: Ladegården sykehjem, Ladegårdsgaten 65, 5033 Sandviken

Sykehjemmet ligger i naturskjønne omgivelser og er sentralt plassert i Sandviken med kort avstand til offentlig kommunikasjon.  

Hos oss møter du engasjerte og dyktige medarbeidere. Vi søker deg som deler vår visjon om å gi våre beboere en trygg og aktiv omsorg med fokus på god livskvalitet. Du vil få en unik mulighet til å være med å påvirke og videreutvikle et av byens beste sykehjem. 

Stillingen inngår i en årsturnusplan  med arbeid hver 3. helg. 

For tiltredelse i stillingen er det krav om politiattest i henhold til lovverk.

Ladegården sykehjem er et moderne sykehjem med 107 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling er inndelt i 2 eller 3 grupper.  Post 1 er inndelt i tre grupper med 10 beboere i hver gruppe.  Avdelingen er spesielt tilrettelagt for beboere med demens.  Postene 2,3,4 og 5 er delt inn i to grupper. Post 2 er en langtidsavdeling med 26 plasser, og postene 3, 4 og 5 er langtidsavdelinger med 17 plasser.    

Arbeidsoppgaver:

  • Utføre helhetlig omsorg og pleie av beboerne ved sykehjemmet.
  • Kartlegge, vurdere og igangsette målrettede sykepleietiltak.
  • Tverrfaglig samarbeid for å sikre en god pasientbehandling.
  • Legevisitt, legemiddelgjennomgang.
  • Medikamenthåndtering.
  • Primærsykepleieoppgaver - innkomstsamtaler, pårørendesamtaler. 
  • Samarbeid og samhandling innad og på tvers av postene.

Kvalifikasjoner:

  • Stillingen krever sykepleierutdanning med norsk autorisasjon.
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk (Tidligere Bergenstesten).
  • Du må ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
  • Du må kunne beherske de vanligste dataverktøy.

Personlige egenskaper:

  • Vi søker deg som er positiv og fleksibel og som har evne til å finne gode løsninger.
  • Vi søker deg som har gode samarbeidsevner og også evne til å arbeide selvstendig.
  • Du må være interessert og engasjert i pleie og behandling av eldre mennesker, også de med kognitiv svikt.
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
  • Du er en god rollemodell for dine kolleger.

Vi tilbyr:

  • Lønn ifølge tariff
  • En interessant og utfordrende jobb blant faglig dyktige kolleger
  • Opplæring og faglig veiledning
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    07.11.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4168840
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 01.11.2021