Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
25.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5008, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
6207611Se här för andra jobb från Bergen kommune
Bergen kommune
Rådgiver (seniorrådgiver) økonomi og virksomhetsstyring
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bergen skal være en attraktiv og levende by for alle. Som ansatt i Plan- og bygningsetaten er du en del av byens beste og største fagmiljø for byutvikling. Vi jobber med utvikling av den aktive byen gjennom behandling av plan- og byggesaker, vi fører tilsyn og utvikler innovative kartløsninger. Hos oss får du være med på spennende prosesser fra ideer og politiske beslutninger til realisering av fremtidens Bergen.
Avdeling for HR og økonomistyring består av 13 engasjerte medarbeidere og er ansvarlig for drift og utvikling av etatens HR- og økonomistyring, virksomhetsstyring og organisasjonsutvikling. Nå trenger vi å styrke laget med en erfaren rådgiver og søker etter deg som digger økonomiarbeid, er nysgjerrig på den digitale verktøykassen og har god organisasjonsforståelse.
Stillingen rapporterer til avdelingssjef for HR og økonomistyring.
Kvalifikasjoner:
Du har:
- Høyere økonomisk utdanning, minimum bachelorgrad
- Gode datakunnskaper, spesielt innenfor bruk av ERP-system, excel og Power BI
- Solid og relevant erfaring med økonomi- og virksomhetsstyring, risiko og internkontroll, gjerne fra konsern
- Generelt gode digitale ferdigheter og interesse for bruk av digitale løsninger
- Meget gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
Du er:
- Nøyaktig, ansvarsbevisst og initiativrik – stor gjennomføringsevne
- Analytisk og god til å se sammenhenger - løsningsorientert
- Selvstendig og strukturert – holder tidsfrister
- Tillitsskapende og god relasjonsbygger - gode samarbeidsevner
- Trygg i rollen som rådgiver - god til å formidle økonomisk informasjon
- Engasjement - stå på vilje og godt humør er egenskaper som kjennetegner deg og du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Personlige egenskaper vektlegges
Vi tilbyr:
- Et hyggelig arbeidsmiljø preget av høyt tempo, høy kompetanse og stort engasjement
- Utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver i Bergens største fagmiljø for byutvikling
- Fleksibel arbeidshverdag i flotte aktivitetsbaserte lokaler med mulighet for arbeid hjemmefra/fjernarbeid
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling hos en solid og profesjonell organisasjon
- Lønn etter avtale, gode pensjons- og forsikringsordninger
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
25.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5008, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
6207611Se här för andra jobb från Bergen kommune
-
Byggesaksbehandlere
Bergen kommune
BERGEN -
Nestleder for kommunalområdet Økonomi og administrasjon
Hamar kommune
HAMAR -
Rådgiver mobilitet
Bergen kommune
BERGEN -
Innlandet fylkeskommune Administrasjon økonomi og styring - rådgiver
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Spesialkonsulent II - Økonomi
Oslo kommune
OSLO