Företag
Meråker kommuneAnsökningstiden
05.01.2025Heltid/Deltid
DeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
7530, MERÅKER
MERÅKER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5990669Se här för andra jobb från Meråker kommune
Meråker kommune
Konsulent - fast stilling
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Meråker kommune har ledig 40% fast stilling ved sektor kommunal utvikling.
Oppstart snarest.
Arbeidsoppgaver:
Oppgavene er varierte og innholder blant annet:
- Bidra i daglige driftsoppgaver (journalføring, arkivering, dokument- og fakturabehandling).
- Bistå ledelsen administrativt og praktisk.
- Enkel saksbehandling.
- Gi informasjon, rettledning og service til publikum.
- Sekretær for politiske utvalg
- Arbeid innen sektorens administrative system.
- Andre arbeidsoppgaver kan forekomme.
Kvalifikasjoner:
- Relevant fagutdanning/relevant erfaring fra lignende arbeid kan kompensere for manglende formell utdannelse
- God IKT-kompetanse og interesse for digitale verktøy og digitale plattformer som arbeidsredskap.
- Kunnskap om og erfaring med fullelektroniske sak/arkivsystem og forståelse for digitale prosesser.
- Erfaring med noen av de administrative systemene som Elements, Visma, First Agenda, Komtek, Documaster osv.
- Erfaring fra lignende arbeid er en fordel.
- Gode norsk og engelsk kunnskapermuntlig og skriftlig.
Personlige egenskaper:
- Du må jobbe selvstendig, men også kunne samarbeide og kommunisere godt med andre.
- Du er fleksibel, strukturert og løsningsorientert. I dette ligger det også å måtte påberegne oppgaver som strekker seg utover eget oppgavefelt når dette er påkrevd av driftsmessige hensyn.
- Det er viktig at du trives i et hektisk miljø med mange spennende oppgaver.
- Arbeidet er variert og du må kunne omstille deg raskt mellom de ulike oppgavene.
- Du er imøtekommende og bidrar til et positivt miljø både for publikum og kollegaer.
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr:
- Lønn etter utdanning og erfaring.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter.
- Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer.
Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden.
Attester og vitnemål framlegges ved samtale/intervju.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.
Företag
Meråker kommuneAnsökningstiden
05.01.2025Heltid/Deltid
DeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
7530, MERÅKER
MERÅKER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5990669Se här för andra jobb från Meråker kommune