• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    06.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5719996
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 27.04.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Sandnes kommune

HR-Rådgiver i arbeidstid og systemstøtte

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes kommune søker deg med sterk interesse for HR-faget og særlig forståelse for arbeidstidsordninger, bemanninngsplanlegging og kompetanseutvikling. Som rådgiver i HR-kompetanse og systemstøtte har du en aktiv rolle i digitalisering av arbeidsprosesser og  videreutvikling av kommunens ressursstyringssystem.

Digitalisering av arbeidsprosesser og kompetanseheving av ledere og medarbeidere i bruk av disse vil være en viktig oppgave.  Hos oss får du jobbet med arbeidstid som også innebærer forståelse av turnus , deltid, og særlig tariffavtaler og arbeidsmiljølovens reguleringer av disse. Vi som jobber i HR støtter hverandre  og bidrar på tvers med deling av fagkunnskaper.

 

Kvalifikasjoner:

  • Du har relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet  og gjerne videreutdanning innen HR/personaladministrasjon.
  • Du har kompetanse innen veiledning, arbeidstid, kommunikasjon eller personaladministrasjon.
  • Du har god kunnskap om lov og avtaleverk som regulerer arbeidstid i offentlig sektor.
  • Du har gode kunnskaper om arbeidstidsordninger og bemanningsplanlegging.
  • Det har arbeidserfaring fra administrering av ressursstyringssystem, og særlig GAT vil være en fordel.
  • Du har gode digitale ferdigheter
  • Du har erfaring  med rådgivning innen arbeidstidsordninger, turnus, bemanningsplanlegging og kompetanseplaner.
  • Du har erfaring med å holde kurs og gi kompetanseheving  i bruk av ressusrstyringssystem
  • Du har gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig. Det er et krav om norskferdigheter på minimum nivå B2


Personlige egenskaper:

Du er en person som folk får tillit til. Du liker å bygge relasjoner og er opptatt av å kommunisere godt med ulike mennesker.

Du trives med å jobbe systematisk og å sette deg inn i og løse komplekse saker. Du tenker helhetlig og har god systemforståelse . Du arbeider målrettet og strukturert.  Du har fokus på forbedringer og gjennomføring av nødvendige endringer. 

Dersom du har alt dette og i tillegg er glad i å jobbe selvstendig og i team, vil du nok trives hos oss!

Vi tilbyr:

  • Fleksibel arbeidstid
  • Et godt og kompetent arbeids- og fagmiljø
  • Faglige utfordringer
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    06.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5719996
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 27.04.2024