Company
Sandnes kommuneApplication deadline
06.05.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5719996Look here for other jobs from Sandnes kommune
- Updated 27.04.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Sandnes kommune
HR-Rådgiver i arbeidstid og systemstøtte
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Sandnes kommune søker deg med sterk interesse for HR-faget og særlig forståelse for arbeidstidsordninger, bemanninngsplanlegging og kompetanseutvikling. Som rådgiver i HR-kompetanse og systemstøtte har du en aktiv rolle i digitalisering av arbeidsprosesser og videreutvikling av kommunens ressursstyringssystem.
Digitalisering av arbeidsprosesser og kompetanseheving av ledere og medarbeidere i bruk av disse vil være en viktig oppgave. Hos oss får du jobbet med arbeidstid som også innebærer forståelse av turnus , deltid, og særlig tariffavtaler og arbeidsmiljølovens reguleringer av disse. Vi som jobber i HR støtter hverandre og bidrar på tvers med deling av fagkunnskaper.
Kvalifikasjoner:
- Du har relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet og gjerne videreutdanning innen HR/personaladministrasjon.
- Du har kompetanse innen veiledning, arbeidstid, kommunikasjon eller personaladministrasjon.
- Du har god kunnskap om lov og avtaleverk som regulerer arbeidstid i offentlig sektor.
- Du har gode kunnskaper om arbeidstidsordninger og bemanningsplanlegging.
- Det har arbeidserfaring fra administrering av ressursstyringssystem, og særlig GAT vil være en fordel.
- Du har gode digitale ferdigheter
- Du har erfaring med rådgivning innen arbeidstidsordninger, turnus, bemanningsplanlegging og kompetanseplaner.
- Du har erfaring med å holde kurs og gi kompetanseheving i bruk av ressusrstyringssystem
- Du har gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig. Det er et krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
Personlige egenskaper:
Du er en person som folk får tillit til. Du liker å bygge relasjoner og er opptatt av å kommunisere godt med ulike mennesker.
Du trives med å jobbe systematisk og å sette deg inn i og løse komplekse saker. Du tenker helhetlig og har god systemforståelse . Du arbeider målrettet og strukturert. Du har fokus på forbedringer og gjennomføring av nødvendige endringer.
Dersom du har alt dette og i tillegg er glad i å jobbe selvstendig og i team, vil du nok trives hos oss!
Vi tilbyr:
- Fleksibel arbeidstid
- Et godt og kompetent arbeids- og fagmiljø
- Faglige utfordringer
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Company
Sandnes kommuneApplication deadline
06.05.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5719996Look here for other jobs from Sandnes kommune
- Updated 27.04.2024