• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    10.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6444165
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
Ledigt jobb

Sandnes kommune

Er du vår nye kollega?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har nå en ledig saksbehandler-stilling.

Samordningsenheten skal sørge for et koordinert helse- og omsorgstilbud og ivareta helhetlig og likeverdig tjenestetildeling til eldre, syke og personer med funksjonsnedsettelser.

Enheten består av 2 avdelinger; bydekkende tildelingskontor og koordinerende enhet.

Tildelingskontoret, som består av helseteam og sosialteam, gir informasjon, kartlegger behov for hjelp og fatter vedtak om individuelle helse- og omsorgstjenester. 

På vårt sosialteam har vi nå ledig en fast stilling.
Sosialteamets målgruppe er barn, unge og voksne med ulike sykdommer og funksjonsnedsettelser. Vi har fokus på brukermedvirkning, og at barnets stemme skal høres. I stillingen vil du ha utstrakt samarbeid med pårørende, interne og eksterne tjenesteytere.

Samordningsenheten har en tverrfaglig ansattgruppe, og vi er rundt 40 ansatte. Vi vant kommunens arbeidsmiljøpris i 2024.

 

Kvalifikasjoner:

  • Krav om 3-årig høyskole- eller universitetsutdannelse innen helse- eller sosialfag
  • Må ha erfaring med helse- og omsorgstjenester eller velferdstjenester
  • Kompetanse og erfaring innen kartlegging, saksbehandling og samordning av tjenester 
  • Kjennskap til aktuelt lovverk 
  • Må ha gode kommunikasjons- og samhandlingsferdigheter
  • Beherske norsk godt både skriftlig og muntlig
  • Kompetanse i bruk av digitale verktøy
  • Førerkort klasse B

Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).


Personlige egenskaper:

  • Må kunne jobbe selvstendig og i team 
  • Håndterer en hektisk arbeidshverdag 
  • Har gode kommunikasjons- og samhandlingsferdigheter
  • Skaper gode relasjoner til innbyggere, kollegaer og samarbeidspartnere 
  • Jobber systematisk og målrettet
  • Lærer raskt og tar initiativ 
  • Håndterer stor arbeidsmengde og gjør nødvendige prioriteringer
  • Er fleksibel, løsningsorientert og engasjert
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    10.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6444165
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune