Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
01.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5957960Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Eiendomsforvalter
Offentlig forvaltning
Kommunalområde Eiendom er en del av tjenesteområdet Klima og Infrastruktur med ansvar for blant annet forvaltning drift og vedlikehold av kommunens formålsbygg. Kommunalområdet har ca. 80 medarbeidere.
Kommunalområde Eiendom ivaretar eieransvaret, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens eide bygningsmasse på ca. 450.000 m2, der hovedvekten av bygningsmassen er skoler, barnehager og sykehjem, samt flere kulturbygg, brannstasjoner og ca. 1000 kommunale boliger. I tillegg leier kommunen inn omkring 45 000 m2 og har ca. 150 kontrakter på inn- og utleie.
Avdeling Eiendomsforvaltning har ledig fast stilling som Rådgiver. Avdelingen har 5 ansatte og har blant annet ansvaret for:
-forvaltning av eieransvaret for eiendom, bygg og anlegg
-tilrettelegging av lokaler for tjenesteyting
-servituttavtaler
-leie og kjøp og salg av eiendom
-nabovarsler, utredninger og høringer for eiendom
-øvrig forvaltning av eiendomsporteføljen
Til stillingen ligger ordinære og allsidige oppgaver innen eiendomsforvaltning.
Stillingen tillegges videre en rolle knyttet til utvikling av modeller for samarbeid med private aktører og andre offentlige aktører innen etablering og forvaltning av eiendom som skal benyttes i kommunal tjenesteproduksjon. Til stillingen ligger ellers ordinære og allsidige oppgaver innen eiendomsforvaltning.
Kvalifikasjoner:
Kvalifikasjonskrav
- Masterutdanning innen relevante fag som jus, eiendom, økonomi og administrasjon.
- Bachelor innen relevante fag med lang og relevant erfaring kan unntaksvis kompenseres for utdanningskravet..
- Erfaring fra forvaltning og utvikling av komplekse eiendomsporteføljer.
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
- Erfaring fra offentlig forvaltning er ønskelig
- Erfaring fra arbeid med risikoanalyser er en fordel
Personlige egenskaper:
- Systematisk og opptatt av kvalitet i leveranser
- Glad i arbeidsoppgaver med faglig kompleksitet
- Jobber selvstendig og ansvarlig
- Brukerfokus
- Gode samarbeidsevner
- Åpen og inkluderende
- Aktiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer.
- Fleksibel arbeidstid.
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales.
- Stillingen lønnes etter hovedtariffavtalen.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
01.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5957960Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune