• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    12.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6039518
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
Ledigt jobb

Sandnes kommune

Teknisk forvalter - Systemansvarlig FDVU system

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi du være med å bygge videre på FDVU-systemet i Sandnes Kommune, da er det nettopp deg vi søker.

Sandnes kommune har en av distriktets største eiendomsporteføljer bestående av blant annet barnehager, skoler, kontorbygg, boliger, idrettshaller og sykehjem. Vi ønsker en som kan bidra med å forvalte disse verdiene fremover, og se på hvilke muligheter som ligger i morgendagens teknologi innenfor forvaltning av våre bygg.

Sandnes Eiendom - Forvaltning har det overordnende ansvaret og myndighet for forvaltning, planlegging av drift, bestille vedlikehold og sørge for å utvikle kommunens byggportefølje. Som ansvarlig myndighet vil vi måtte håndheve forskriftskrav og følge opp at våre bygg fungerer best mulig for kommunens innbyggere og brukere.

Vi søker etter en dyktig medarbeider gjerne med byggteknisk bakgrunn, men ikke minst interesse for systemoppbygging og bidra med å videreutvikle vårt forvaltningssystem som er FAMAC.

Kvalifikasjoner:

Det søkes fortrinnsvis etter ingeniør, men teknisk fagskole og erfaring med IT-systemer/databaseverktøy kan kompensere for utdanningen som ingeniør.

  • Erfaring fra byggebransjen gjerne innen et byggtekniskfag.
  • God forståelse av NS3451 bygningsdelstabellen.
  • God forståelse av NS3456 dokumentasjon for FDVU.
  • Helst arbeidserfaring med å bygge opp og forvalte FDVU systemer, eller lignende systemer.
  • Arbeidserfaring med digitalisering av FDV dokumentasjon.
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B1.
  • Krav om førerkort klasse B.

Personlige egenskaper:

  • Strukturert og med gode planleggingsevner.
  • Gode samarbeidsevner, men også kunne arbeide selvstendig. 

Vi tilbyr:

  • En arbeidshverdag som er sterkt preget av allsidighet og variasjon i oppgavene.
  • Stor grad av selvstendighet og muligheter til utvikling innenfor eget fagfelt.
  • Arbeide i et godt etablert arbeidsmiljø med høy tverrfaglig kompetanse.
  • Fleksibel arbeidstid  med muligheter for å avtale hjemmekontor.
  • Lønn etter avtale ut fra kvalifikasjoner og erfaring.
  • Kontorbeliggenhet i sentrum av Sandnes med gode kollektivforbindelser over hele Jæren.
  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    12.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6039518
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune