Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
28.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5958127Se här för andra jobb från Bergen kommune
Bergen kommune
Sykepleiere til sykepleierteam
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi på Åstveit sykehjem søker etter 3 nye sykepleiere. I januar 2023 begynte vi med en ny organisasjonsmodell der sykepleierne er i eget team. Sykepleierne våre er tatt ut av drift, og utgjør et sykepleierteam.
Målet med omorganiseringen er å finne den beste organisering for ivaretagelse av våre beboere i fremtidens sykehjem, med god kontinuitet og kvalifisert kompetanse til hele sykehjemmet, i alle ledd.
Vi leter etter deg som ønsker å gjøre en forskjell i eldreomsorgen. Du brenner for eldreomsorgen og er opptatt av å vise det i ord og handling. Vi trenger din kunnskap og hjertevarme!
Åstveit sykehjem har årsturnus, som er en del av heltidskultursatsingen i Bergen kommune. De ansatte har påvirkning på egen turnus, med mulighet for langvakter på helg. Avtale om langvakter blir fornyet hvert år. Neste årsturnus er fra januar 2025.
Åstveit sykehjem er et langtidssykehjem, bestående av 2 avdelinger, hver med 3 separate boenheter, totalt 30 beboere i hver avdeling. Alle beboerne har enerom med bad og hver av boenhetene har sitt eget kjøkken og fellesstue. Boenhetene er utstyrt slik at alle gjøremål skjer nær der beboerne er.
Åstveit sykehjem åpnet i september 2000 og er et sykehjem med "sjel" og god atmosfære. Vi har fokus på kompetanse og hjertevarme. Sykepleierne har en viktig og sentral rolle i dette arbeidet.
Kvalifikasjoner:
Utdanning som sykepleier med Norsk autorisasjonErfaring fra eldreomsorgen er ønskelig
Videreutdanning innenfor geriatri er ønskelig
Du må trives med å jobbe både selvstendig og samarbeide med andre.
Grunnleggende IKT-kompetanse, og god kunnskap i pasientjournalsystemene: Profil og GBD
Gyldig politiattest.
Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
For fremmedspråklige søkere utenfor Norden, kreves norskkompetanse svarende til nivå B2/Bergenstesten.
Personlige egenskaper:
Du har godt humørDu er god til å motivere og veilede.
Du takler utfordringer.
Du er lojal
Du er løsningsorientert, endringsvilling og nysgjerrig
Du har gode samarbeidsevner, er ansvarsbevisst. og du evner å arbeide strukturert og selvstendig
Du er engasjert i den enkelte beboer
Du bidrar til at beboerne ivaretas faglig, individuelt og arbeider aktivt for å øke deres livskvalitet.
Du arbeider med respekt for beboere, pårørende og kollegaer.
Du ønsker å gjøre en positiv forskjell i deres hverdag
Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr:
Du møter en inkluderende arbeidsplass. Et godt arbeidsmiljø med god fagdekningStøttende ledelse og dyktige kollegaer
Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver i godt fagmiljø.
Varierte og lærerike arbeidsdager.
Internundervisning og etisk refleksjon.
Individuell tilpasset opplæring
Årsturnus med mulighet for å påvirke egen arbeidstid
Mulighet til å være med å utforme en ny organisering av driften på sykehjemmet.
En arbeidsplass med gode tradisjoner. Tradisjoner som blir med videre inn i omorganisering til fremtidens drift.
God pensjonsordning, ulykkes-og gruppelivsforsikring
En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
Lønn iht gjeldende avtaler/tariff
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
28.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5958127Se här för andra jobb från Bergen kommune