Company
Larvik kommuneApplication deadline
09.01.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
3256, LARVIK
LARVIK
Number of positions
1Career-kode
5993302Look here for other jobs from Larvik kommune
Larvik kommune
Sykepleier/vernepleier
Offentlig forvaltning
Søk jobb med mening!
Hjemmetjenesten i Larvik kommune, avd. Bøkeskogen bodel søker 100 % fast stilling som sykepleier/vernepleier.
Bøkesenteret består av 31 leiligheter, og Bøkeskogen bodel har ansvaret for å gi helsetjenester og praktisk bistand etter vedtak til beboerne gjennom hele døgnet.
Er du glad i mennesker og brenner for eldreomsorgen? Da passer du inn hos oss. Vi ønsker å ha fokus på god kvalitet i våre tjenester, faglig utvikling og bidra til et samfunn i endring. Du vil arbeide sammen med andre sykepleiere, helsefagarbeidere, assistenter og avdelingskoordinator, med mål om at Bøkeskogen bodel skal være et godt sted for både beboere, pårørende og ansatte.
Bøkeskogen bodel ble egen avdeling i 2023, og hører til hjemmetjenesten i ring 2, som vi har tett samarbeid med. Vi ønsker oss flere gode kollegaer som ønsker å være med på laget, og søker deg som er systematisk og målrettet, og trives i et hektisk arbeidsmiljø. Du har et godt klinisk blikk, gode samarbeidsevner og gjør gode faglige vurderinger.
Stillingen vil inneholde dag- og aftenvakter og langvakter hver 4.helg.
Kvalifikasjoner:
- Du er sykepleier/ vernepleier med norsk autorisasjon. Sykepleier/ vernepleierstudenter som forventer å få autorisasjon våren 2025 kan også søke.
- Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper er et krav
- Du har gode samarbeids -og kommunikasjonsferdigheter
- Du har gode digitale ferdigheter
Personlige egenskaper:
- Du er ansvarsbevisst, løsningsorientert og kan jobbe både selvstendig og i team
- Du må være handlekraftig
- Du må ha faglig interesse for geriatri/ demens og et ønske om å videreutvikle tjenesten
- Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter
Personlig egnethet vil vektlegges.
Vi tilbyr:
- Faglig engasjerte kollegaer
- Månedlige fagdager
- Lønn etter avtale/ gjeldende tariff
- Velferdsordninger for ansatte
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Bedriftshelsetjeneste
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Company
Larvik kommuneApplication deadline
09.01.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
3256, LARVIK
LARVIK
Number of positions
1Career-kode
5993302Look here for other jobs from Larvik kommune