Ledigt jobb

Lillestrøm Kommune

Sykepleier natt, i turnus med langfri - Blaker BBS avd. somatikk

Offentlig forvaltning

Blaker bo- og omsorgssenter holder til i et flott bygg i Skåningsrudvegen 23 i Blaker. Virksomheten har ca 95 ansatte og totalt 59 plasser fordelt på 3 seksjoner. Vi har et stort aktivitetsrom og mulighet for å ha ulike aktiviteter sammen med beboerne. Det er satset på ulike velferdsteknologiske løsninger i bygget.

Blaker bo – og omsorgssenter skal være et godt sted å bo, her skal beboerne ivaretas i et trygt og forutsigbart miljø, og med stor grad av respekt og verdighet. Kommunen har et godt aktivitetstilbud, som organiseres ved egne Kultur og aktivitetskontakter.

Ved avd. somatikk har vi ledig 60% fast stilling som sykepleier, pt. nattstilling i turnus med langfri.
Årsturnus med arbeid 2 helger på rad, og deretter langfri på ca 14 dager.

Årsturnus for året 2025 er lagt. Vi vil likevel tilstrebe å imøtekomme ønsker så langt det lar seg gjøre. I neste årsturnusperiode vil kandidaten kunne påvirke sin turnus.

Kvalifikasjoner:

  • Du har 3-årig sykepleieutdanning, og har norsk autorisasjon som sykepleier
  • Det er ønskelig med erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjenesten
  • Du er interessert i geriatri og demens / psykisk helse
  • Du interesserer deg for fagutvikling og kvalitet i tjenesten
  • Du har IKT-kunnskaper, og kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel.
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig, og har god kommunikasjonsevne. Krav om bestått Norskprøve B2, både skriftlig og muntlig.
  • Du har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse
  • Vi ber om at HPR-nr oppgis i søknadsteksten

 

For å bli innplassert med riktig lønn og stillingskode må alle tjenestebevis, attester og vitnemål lastes opp i rekrutteringsportalen i WebCruiter.
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet. 


Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet

 

Personlige egenskaper:

  • Du er motivert, kreativ, nytenkende og løsningsorientert
  • Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestre perioder med høyt arbeidstempo
  • Du må ha evne til å avdekke og imøtekomme individuelle behov hos beboere
  • Du må ha et stort engasjement for eldreomsorg
  • Du har evne til å kommunisere og skape gode relasjon med beboere, pårørende og kolleger
    Du evner å arbeide selvstendig og i team
  • Du er løsnings- og handlingsorientert
  • Du har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • Et levende fagmiljø med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling
  • Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
  • En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
  • Opplæring og veiledning
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
  • Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen og ansiennitet


Er du nyutdannet er du også velkommen til å søke stilling hos oss.

 

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.  

Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.