Företag
Molde kommuneAnsökningstiden
18.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5907925Se här för andra jobb från Molde kommune
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Molde kommune
Sykepleier - demensteamet
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stillingstype
Det er ledig 100 % fast stilling som sykepleier i demensteamet for Molde kommune. Dagarbeidstilling 37,5 t/uke, men noe undervisingsarbeid på¨kveldstid må medregnes.
Beskrivelse av arbeidssted
Demensteamet er en tjeneste for hele Molde kommune. Det er organisert under avdeling for hjemmeboende, ved Råkhaugen omsorgs- og kompetansenter for personer med demenssykdom. Omsorgssenteret har foruten demensteamet et omfattende dagsentertilbud, bofellesskap og sykehjem med langtids-, korttids- og forsterkede plasser for personer med demenssykdom.
Hovedoppgaver
Sykepleier:
- er direkte underlagt avdelingsleder
- faglig samarbeid med demenskoordinator i demensteamet
- rapporterer om oppståtte behov av faglig eller administrativ karakter til nærmeste overordnede
- arbeidsoppgaver i tråd med demensteamets stillingsbeskrivelse. Herunder kan nevnes utredning og oppfølging av hjemmeboende med demenssykdom, arbeid (undervisning for ulike samfunnsktører, pårørendeskole m.m) på systemnivå for å gjøre kommunen til et demensvennlig samfunn.
- samarbeider med andre etater i Molde kommune, spesialisthelsetjenesten, fastleger, frivillige organisasjoner m.m.
- skal sørge for at egen og medarbeidernes tjenesteyting er i samsvar med faget, etiske normer, gjeldende lover og forskrifter og de til enhver tid gjeldende kvalitetskrav
Kvalifikasjoner
Formell kompetanse:
- 3-årig bachelorgrad i sykepleie
Følgende realkompetanse vektlegges (opplæring vil bli gitt):
- Erfaring fra arbeid med personer med demens
- Erfaring med tverrfaglig arbeid/ samarbeid
- Erfaring fra demensutredning/ systematisk kartlegging av personer med demens
- Erfaring fra koordinering
- Erfaring fra veiledning
- Erfaring fra hjemmebaserte tjenester
- Gode datakunnskaper
- Kunne jobbe selvstendige og være faglig bevisst
- Relasjonskompetanse
- Kunne jobbe systematisk og i samarbeid med andre faggrupper
- Være god på kommunikasjon og samarbeid
- Være stabil og fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver
- Må beherske norsk skriftlig og muntlig
- Må ha førerkort klasse B
- Personlig egnethet vektlegges
Vi følger kommunens etiske regler der ærlighet og gode holdninger er en forutsetning.
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud
- Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale
- Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Funksjonstillegg 30 000/år
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema blir benyttet. Godkjente kopier og vitnemål tas med ved et intervju.
Politiattest
Det er krav om politiattest etter Helse og omsorgstjenesteloven § 5-4
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Företag
Molde kommuneAnsökningstiden
18.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5907925Se här för andra jobb från Molde kommune