Bedrift
Gjemnes kommuneSøknadsfrist
22.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6631, BATNFJORDSØRA
GJEMNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5974094Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjemnes kommune
Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Om kommunen
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2700 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.
Gjemnes sykehjem har tre grupper med 35 plasser for heldøgnsomsorg, vi har korttidsplasser, palliasjon, KAD plass, avlastningsplasser og skjermet enhet.
Arbeidsoppgaver:
- Varierte arbeidsoppgaver der fokuset er målrettet pleie, omsorg og rehabilitering ut fra den enkelte pasient sitt behov
- Kartlegge og vurdere behovet for tjenester.
- Gi individuelt tilpassede tjenester ut fra gjeldende vedtak.
- Sykepleiefaglig ansvar, primær/sekundæransvar.
- Samarbeid med pårørende og eksterne samarbeidspartnere (legetjeneste, spesialisthelsetjeneste, apotek, responssenter mm.)
- Veiledningsansvar ovenfor medarbeidere og bidra til yrkesetisk refleksjon og dialog på arbeidsplassen.
- Dokumentasjon i Profil
- Legemiddelhåndtering
Kvalifikasjonskrav:
- Offentlig godkjent sykepleier
- Faglig selvstendig
- Gode datakunnskaper
- Gode formidlingsevner, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Du er initiativrilk og selvgående.
- Du har engasjement for faget og respekt for den enkelte pasient.
- Du har evne til å jobbe både selvstendig og i team.
- Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Du er fleksibel og liker varierte dager med ulike oppgaver og aktiviteter.
- Du er engasjert, positiv og har et ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø.
- Du må ha helse til å utføre arbeidsoppgavene tilhørende stillingen.
Det vil bli lagt avgjørende vekt på egnethet til stillingen.
Vi tilbyr:
- Varierte, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
- Kompetente og engasjerte medarbeidere og et arbeidsmiljø der vi fokuserer på trivsel
- En tjeneste hvor vi sammen med den enkelte tjenestemottaker skaper et verdig liv.
- Det godtgjøres for 10. års ansiennitet ved tiltredelse.
- Nytilsatte som har vært ansatt i 2 år blir gitt en engangssum på 50 000 (minimum 80 % stilling)
- Pliktig medlemskap i KLP
Det skal fremlegges gyldig politiattest iht helsepersonelloven §20 a.
Tilsetting skjer etter vanlig kommunale vilkår i samsvar med lov- og avtaleverk.
Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Bedrift
Gjemnes kommuneSøknadsfrist
22.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6631, BATNFJORDSØRA
GJEMNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5974094Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune