• Company
    Gjøvik kommune
  • Application deadline
    27.10.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5897172
  • Look here for other jobs from Gjøvik kommune
  • Updated 19.10.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Gjøvik kommune

Sykepleier 1 100 % fast stilling ved Haugtun omsorgssenter hjemmetjenesten

Offentlig forvaltning

Beskrivelse av arbeidssted:                                                                                                                                                                                                                                      

Vi søker etter en sykepleier 1 som ønsker være en del av vårt gode team i avdeling 7 bestående av sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. 

Hjemmetjenesten avd.7 er en av kommunens 11 hjemmetjeneste-virksomheter og er tilknyttet Haugtun omsorgssenter.

 Virksomheten består av 24 årsverk og over 35 ansatte.Vi er ei engasjert og ung gruppe medarbeidere som er jobber kontinuerlig med kvalitetsforbedring og pasientsikkerhet.  Vi har lokaler i 1.etg. på Haugtun omsorgssenter, sentralt i Gjøvik by.  Avdelingen gir hjemmetjenester som helsehjelp i hjemmet, og praktisk bistand til hjemmeboende i omsorgsboliger på Furubakken, samt til dem som er hjemmeboende nært Haugtun omsorgssenter.

Avdelingens målsetting:

  • Vi gir tillit og trygghet gjennom kompetente medarbeidere.
  • Vi jobber kontinuerlig med forebygging av sår og skal bli nr. 1 i sårbehandling i hjemmetjenesten
  • Vi respekterer brukers medbestemmelse og gir tilpassede tjenester etter vedtak

Vi vektlegger faglig tilhørighet med jevnlige møter for sykepleier 1-gruppa i hjemmetjenesten og sykepleiergruppa i virksomheten. Du samarbeider også nært med to andre hjemmetjeneste-virksomheter på Haugtun, blant annet om sykepleierkompetanse.                        

 Arbeidsoppgaver:
  • Du vil ha et delegert fagadministrativt ansvar for virksomheten. Stedfortreder ved virksomhetsleders fravær.  

  • Du vil jobbe i nær dialog med leder og må påberegne delegerte administrative oppgaver.     

  • Du samarbeider nært med fastleger, andre samarbeidspartnere i kommunen og spesialisthelsetjenesten.                

  • Legge til rette, og sørge for at tjenester utføres i hht. vedtatt standard og kvalitet for god sykepleie, i samråd med virksomhetsleder.

  • Et særskilt ansvar for veiledning/opplæring av ansatte, studenter og elever.

  • Planlegge og tilrettelegge for internundervisning.
  • Gi helsehjelp i hjemmet etter brukeres vedtak og tjenesteområdets styrende dokumenter.

  • Dokumentasjon i henhold til gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer. 

  • Ivaretakelse av brukerens rettigheter i samarbeid med brukeren, pårørende og andre, gjennom primærkontakt/ primærgruppearbeid/ ansvarsgrupper.

  • Pådriver for kvalitetssikring av tjenesten gjennom faglig utvikling og etisk refleksjon

  • Ansvar for å søke råd/bistand og veiledning når det er behov.

  • Ansvar for egenutvikling og nytenkning innen faget og i arbeidet for øvrig.

  • Være pådriver for et inkluderende og godt arbeidsmiljø.

  • Kan pålegges ansvar ved andre driftsenheter. Det geografiske ansvarsområdet defineres i henhold til avtale om ansvarsvakter. 

Kvalifikasjoner:
  • Autorisasjon som sykepleier 

  • Du er faglig engasjert og opptatt av å videreutvikle tjenesten.

  • Du har gjerne relevant praksis, erfaring fra hjemmetjenesten vil vektlegges.

  • Du har gode holdninger til brukere og pårørende av tjenesten.

  • Du må beherske norsk, både muntlig og skriftlig.

  • Du har god evne til å samarbeide og motivere andre.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

  • Du trives i et hektisk miljø og evner å  håndtere stress.

  • Kjennskap til dokumentasjonssystemet  Gerica er en fordel.

  • Krav om politiattest uten anmerkninger

  • Sertifikat kl. B er ønskelig.

 Vi kan tilby:
  • Et ungt, spennende og godt fagmiljø. 

  • Varierte arbeidsoppgaver med faglige utfordringer.

  • Gode muligheter for å delta på kurs, via Regionalt kompetansesamarbeid.

  • Stillingen har dagtid med arbeid hver 3.helg.

  • Tilsettingsvilkår i henhold til gjeldende lover, regler og tariffavtale.

  • Pensjonsordning i KLP.

Hvis du synes dette høres interessant ut, er du velkommen til å søke!

Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad sendes:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.  Attester og vitnemål skal ikke innsendes, men medbringes ved evt. intervju.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.

 

  • Company
    Gjøvik kommune
  • Application deadline
    27.10.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5897172
  • Look here for other jobs from Gjøvik kommune
  • Updated 19.10.2024