• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    20.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5893690
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 28.10.2024
Ledig stilling

Bærum kommune

Studerer du helsefag, eller kanskje du allerede har en helsefaglig bakgrunn og ønsker en ekstra jobb?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mariehaven helsehus og mottak søker nå tilkallingsvikarer til våre avdelinger!

Vi er et hus med 2 spesialavdelinger med høyt faglig fokus og stort læringsutbytte. Ønsker du nye erfaringer? Søk hos oss !!!!!

Avdeling 1 består av 9 psykogeriatriske plasser og 27 plasser forsterket skjermet demens, alle er langtidsplasser.
Avdeling 2 har 15 KAD plasser (kommunale akutte døgnplasser), 6 mottaksplasser og 15 ordinære korttidsplasser. Felles for alle pasientene som kommer til avdeling 2, er at de får tildelt et midlertidig opphold på institusjonen.

Kun komplett søknad vurderes. CV og søknad må fylles ut, og attester/kursbevis og referanser må vedlegges. Dokumentasjon på norskferdigheter legges ved søknaden. Opplys i søknaden hva du kunne tenke deg å jobbe med. Kandidater vil kalles inn fortløpende.

Kvalifikasjoner:

  • Helsefag med HPR nummer eller under helsefaglig utdanning
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 eller tilsvarende for helsefagarbeider og B1 for ufaglært. Dokumentasjon på norskferdigheter legges ved søknaden

Personlige egenskaper:

  • Engasjert
  • Fleksibel
  • Pålitelig, effektiv og nøyaktig
  • Arbeidsom og pliktoppfyllende
  • Evne til å planlegge og gjennomføre en strukturert arbeidshverdag
  • God evne til formidling og gode samarbeidsevner

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Lønn etter kommunens lønnsregulativ
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Intern undervisning, opplæring med fadderordning
  • Arbeidsoppgaver relevant for studier innenfor helsefaglige yrker
  • Påvirkningsmuligheter i en klimaklok kommune som jobber for et bærekraftig samfunn

For å kunne jobbe i pleien kreves det gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Denne må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    20.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5893690
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 28.10.2024