Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
31.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5921985Se her for andre jobber fra Nes kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nes kommune
Sprudlende, glad og ansvarsbevisst kollega søkes til psykiatri bofellsskap
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Virksomheten Dialog og Mestring er en tverrfaglig virksomhet. Virksomheten består av ergo- og fysioterapitjenester, fagteam alvorlig sykdom og hukommelse, koordinerende enhet, legevakt og fastlegeordningen, psykiatri bofellesskap samt psykisk helse og avhengighet.
I psykiatri bofellesskapet arbeider vi ut fra mestringsperspektivet, og målet er at beboere skal ut i egen bolig.
Det utlyses en stilling som 100 % sykepleier eller vernepleier. For tiden vil dette være en dagstilling i en ubestemt periode da vi er i en utviklingsprosess. Det er behov for å utvikle nye rutiner og prosedyrer. Stillingen vil ha en sentral rolle i avdelingsutviklingen. Vi ser etter en kollega som trives i omstillingsarbeid og har god digital kompetanse. Stillingen vil gå over i en turnusstilling med arbeid hver 3.helg.
Stillingen vil ha sykepleiefaglige oppgaver i forhold til pasienter og være linken i mellom 1.- 2. linjetjenesten. Det vil være tett samarbeid med øvrig tjeneste i psykisk helse og avhengighet.
Psykiatri bofelleskap har plass til 10 beboere med langtidsvedtak.
Leirvegen 6 ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som sykepleier eller vernepleier
- Relevant erfaring innen psykisk helse og avhengighet er ønskelig
- Evne til etisk refleksjon
- Faglig oppdatert og trygg i profesjonsrollen
- God digital kompetanse
- Krav om førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Jobbe godt både selvstendig og i team
- Jobbe strukturert, systematisk og selvstendig med høy gjennomføringsevne
- Evne til å bygge gode relasjoner og samarbeid på tvers i kommunene
- Evne til å tenke helhetlig
- God rolleforståelse og evnen til å gjøre gode faglige og etiske vurderinger
- God til å koordinere dine og avdelingens oppgaver
Det blir lagt vekt på personlig egnethet.
Vi tilbyr:
- En variert arbeidshverdag med mange spennende oppgaver
- En arbeidsplass i utvikling der du er bidragsyter
- Lønn etter tariff + kr 30.000 utover tariff i rekrutteringstillegg
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale dokumenter tas med ved et eventuelt intervju.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
31.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5921985Se her for andre jobber fra Nes kommune