• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    12.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5724371
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 01.05.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Søker du spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Enhet for funksjonshemmede (EFF) gir tjenester til mennesker med funksjonsnedsettelse fordelt over hele kommunen. Vi arbeider med Positiv Atferdsstøtte (PAS) som metodisk tilnærming med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. PAS vektlegger også kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til pårørende og andre involverte.
I våre avdelinger  bor det mennesker med ulik alder og ulik grad av funksjonsnedsettelse. Vi har mange spennende og ulike arbeidsoppgaver med å hjelpe mennesker i ulike livssituasjoner.  Vi er stolte av vårt mangfold i Sandnes kommune, og vi ønsker å legge til rette for at ansatte kan få jobbe der de kan bruke sin kompetanse på best mulig måte.  

Vi har ledig 50 - 100% stillinger i ulike bofellesskap, Kvål aktivitetssenter og Vågsgjerd aktivitetssenter - både turnus og dagstillinger. Vi har i tillegg sambruksstilling hvor arbeidsted vil bli en kombinasjon av aktivitetssenter og bolig. 

Vi ønsker oss engasjerte og dyktige medarbeidere som kjenner seg igjen i verdier som respekt, trygghet, åpenhet, lojalitet, faglig dyktighet og individuell omsorg.

Nysgjerrig på jobb hos oss? Ta gjerne kontakt. 

Kvalifikasjoner:

  • Du har utdanning som hjelpepleier/helsefagarbeider/omsorgsarbeider med autorisasjon - autorisasjonsnummeret må oppgis i søknaden.
  • Du må kunne håndtere både somatiske og atferdsmessige utfordringer.
  • Du må ha gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B2).
  • Ønskelig med Førerkort klasse B.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • Egenerklæring for tuberkulose og MRSA må leveres før tiltredelse

Personlige egenskaper:

Du har faglig engasjement og har evne til å arbeide målrettet og systematisk. .

Du har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner og er opptatt av godt teamarbeid.

Vi tilbyr:

Godt arbeidsmiljø med godt humør.                                                                                                                                                                                                     
Intern kurspakke for nyansatte.                                                                                                                                                                                                                                                          Gode velferdsordninger som for eksempel HjemJobbHjem -avtale, gratis svømmekort til kommunens svømmehaller, bedriftsidrettslag og kunstforening. 
Gode pensjons- og forsikringsordninger.

 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    12.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5724371
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 01.05.2024