Bedrift
24SevenOffice ASSøknadsfrist
SnarestAnsettelsesform
FastBransje
Data - programvare og -utviklingUtdanningskrav
MasterArbeidserfaring
2-5 årØnsket Språk
NorskAdresse
0256, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1Kompetanseområder
- Analyse
- Customer Success
- Power BI
- Regnskap
- Selger
- Økonomi
karriere-kode
5675048Se her for andre jobber fra 24SevenOffice AS
- Oppdatert 05.08.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
24SevenOffice AS
Senior Customer Success Manager
Data - programvare og -utvikling
Velkommen til 24SevenOffice; Vi søker en erfaren Customer Success Manager, som drives av å kunne forme fremtidens kundeopplevelser!
Som Senior Customer Success Manager vil du ha en sentral rolle i å skape kundesuksess gjennom våre løsninger. Du vil få muligheten til å jobbe med varierte og spennende prosjekter med et bredt ansvarsområde som inkluderer blant annet:
- Aktivt håndtere og utvikle relasjoner med direktekunder der du har ansvar for egen kundeportefølje.
- Proaktivt kommunisere med kunden for å forstå deres behov, samt løse utfordringene raskt og effektivt.
- Identifisere muligheter for oppsalg og bidra til forretningsvekst.
- Veilede og gi opplæring til kundene for å maksimere deres bruk og forståelse av 24SevenOffice.
- Tilegne deg dybdekunnskap om 24SevenOffice sitt produkt, forretningsmodell og verdier.
Du blir en del av et ungt team i et fremoverlent teknologiselskap hvor nytenkning hylles, og der samhandling og erfaringsutveksling står høyt på agendaen. Du vil være en aktiv bidragsyter i selskapet, hvor din innsikt bidrar til økt kundetilfredshet samt nye forretningsmuligheter. Dette gir deg også en mulighet til å være med å påvirke 24SevenOffice sin retning som selskap, og du vil kunne utforske og implementere innovative løsninger som sikrer kundesuksess.
Vi søker deg som:
- Har mastergrad innen økonomi og kan vise til gode akademiske resultater. Relevant erfaring kan kompensere for mangel på relevant høyere utdannelse.
- 2-5 års arbeidserfaring, gjerne fra tilsvarende rolle i regnskaps- eller ERP-bransjen. Dette er ikke et krav, men en fordel dersom du eksempelvis har erfaring som regnskapsfører.
- Har erfaring med kundeoppfølging og har et tydelig engasjement for skybaserte forretningssystemer.
- Er analytisk og har god tallforståelse. Det er positivt om du har kompetanse i bruk av Power BI og Hubspot, og/eller kjenner til 24SevenOffice sine produkter.
- Kan flytende norsk, samt er komfortabel med å bruke engelsk i jobbsammenheng.
Vi vet at personlige egenskaper er svært viktig for å lykkes og trives i din nye rolle hos oss. Som person er du løsningsorientert i møte med utfordringer, der din proaktivitet ser muligheter og drives av å skape verdi. Dine kommunikasjonsevner er også avgjørende, hvor du er dyktig til å skape relasjoner som sikrer de beste kundeopplevelsene. Du er også en sosial lagspiller som tør å utfordre det etablerte, samtidig som du er selvgående og handlekraftig. Din nysgjerrighet og motivasjon driver deg til å ta del i vår ambisjon om å ta kundesuksess til et nytt nivå.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Du søker ved å laste opp CV, vitnemål med karakterkort og motivasjonstekst. Du hører fra oss fortløpende.
Bedrift
24SevenOffice ASSøknadsfrist
SnarestAnsettelsesform
FastBransje
Data - programvare og -utviklingUtdanningskrav
MasterArbeidserfaring
2-5 årØnsket Språk
NorskAdresse
0256, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1Kompetanseområder
- Analyse
- Customer Success
- Power BI
- Regnskap
- Selger
- Økonomi
karriere-kode
5675048Se her for andre jobber fra 24SevenOffice AS
- Oppdatert 05.08.2024