Företag
Løten kommuneAnsökningstiden
02.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6073858Se här för andra jobb från Løten kommune
Løten kommune
Saksbehandler i Tildelingsteamet
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vil du jobbe med saksbehandling og tildeling av tjenester?
Tildelingsteamet mottar og behandler alle søknader om helse- og omsorgstjenester i kommunen. Teamet har tverrfaglig kompetanse og et trivelig arbeidsmiljø, for tiden bestående av sykepleier, psykiatrisk sykepleier, sosionom og vernepleiere.
Løten kommune har som mål at innbyggerne skal ha en opplevelse av trygghet, verdighet og omsorg. De skal oppleve at de mestrer livet, og at de har en meningsfull hverdag. Dette innebærer at helsefremmende og forebyggende arbeid skal være førende. Tildelingsteamet er sentralt i denne satsingen og tjenestetildelingen skal gjenspeiler disse perspektivene.
Tildelingsteamet er koordinerende enhet. Boligkontoret inngår i Tildelingsteamet.
Du vil ha arbeidstid på dagtid 37,5 t/uke i kontorfellesskap med flere saksbehandlere.
Vil du bli en del av arbeidslaget vårt? Klikk "søk stilling" så kanskje vi sees.
Kvalifikasjoner:
- Det er krav om treårig høgskoleutdanning innen helse- og sosiale fag
- Det er ønske om utdanning innen helserett- /gjennomføring av utdanning innen helserett etter tilsetting
- Kunnskap om, og erfaring fra, kommunal saksbehandling vil bli vektlagt
- Det er ønskelig med erfaring fra tildeling av tjenester og prioritering
- Det er krav om generelt gode IKT-ferdigheter og at du lærer deg aktuelle fagsystemer
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
- Du må kunne fremlegge gyldig politiattest ved tiltredelse, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 før tiltredelse
- Førerkort kl. B
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som:
- Liker å jobbe med saksbehandling, prioriteringer og tildeling av tjenester
- Liker å arbeide selvstendig og i team
- Har gode samarbeidsevner
- Har god evne til kommunikasjon og er god på å informere/veilede andre
- Er god på skriftlig formulering
- Er motivert, strukturert, effektiv og faglig engasjert
- Ser muligheter og er løsningsorientert, og bidrar positivt inn i fag- og arbeidsmiljøet
- Evner å tenke nytt, har vilje og evne til forandring og kunne utfordre sannheter
Vi legger vekt på lojalitet til Løten kommune sine etiske retningslinjer og verdier: Respekt, ansvar og mot
Vi legger vekt på at du er motivert og personlig egnet for stillingen
Vi tilbyr:
- Et godt og positivt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
- Selvstendige, utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
- Opplæring og veiledning vil bli gitt
Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg til søknaden.
Vi ber søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Attester, vitnemål og vedlegg skal legges ved søknaden, og vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen for dokumentasjon på utdanning.
Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT (før 1.1.2023) eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), og godkjenningen må dokumenteres. Les mer på https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Velkommen som søker!
Företag
Løten kommuneAnsökningstiden
02.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2340, LØTEN
LØTEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6073858Se här för andra jobb från Løten kommune