Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sunnfjord kommune

Saksbehandlar

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sunnfjord kommune har samla saksbehandling innan helse og omsorg i eit miljø – Tildelingseininga for helse- og omsorgstenester. Tildelingseininga er organisert under kommunalsjef for omsorg, og er tverrfagleg samansett av sjukepleiar, barnevernspedagog, sosionom og vernepleiar. Eininga er for tida lokalisert på Rådhuset i Førde, og har ei sentral rolle i Sunnfjord kommunen si tenesteyting. Eininga har 10 årsverk.

Vi har følgande stilling ledig:
  • 100 % stilling som saksbehandlar for tenester til menneske med nedsett funksjonsevne, psykisk helse og rus.

Stillinga vil være knytt til handsaming av søknader med bakgrunn i hjelpebehov av psykisk og fysisk art, samt utfordringar innan rus. Det vil og være fokus på meldingsutveksling mellom kommune og spesialisthelsetenesta.

Saksbehandlar har ansvar for behandling av søknader knytt til:

  • ambulerande tenester 
  • praktisk bistand opplæring
  • dagtilbod
  • butiltak 
  • heimehjelp
  • e-meldingar

Saksbehandlar har ansvar for innhenting av informasjon frå brukar og samarbeidspartar, og vil i stor grad ha brukarkontakt i møter ved heimebesøk. 

Krav til søkar:
  • bachelor innanfor helse-, omsorgs- og sosialfag
  • førarkort klasse B
  • gode norsk kunnskapar både skrifteleg og munnleg
  • erfaring frå aktuelt arbeid innan kommunal helse- og omsorgsteneste

Det er ønskeleg med relevant vidareutdanning utover bachelornivå innan psykisk heles og rus, nedsett funksjonsevne. 

Utdanning som sjukepleier eller vernepleiar er ønskeleg. 

Vi søker deg som:   
  • har god arbeidskapasitet, og evne til å handtere ein hektisk kvardag med mange arbeidsoppgåver
  • er strukturert, og kan planlegge eigen arbeidskvardag
  • har god kjennskap til bruk av IT-verktøy. I Sunnfjord kommune nyttar vi journalprogrammet CosDoc
  • er fagleg trygg, og er flink både til å samarbeide med andre og til å arbeide sjølvstendig
  • har erfaring med sakshandsaming innan helse- og omsorg 
  • er budd på å møte brukar der det er best eigna, ofte i heimebesøk
Vi kan tilby:
  • utfordrande, varierte og meiningsfylte arbeidsoppgåver
  • samarbeid med mange engasjerte menneske i og utanfor kommunen
  • rekrutterings- og stabiliseringstillegg
  • kompetansetillegg for relevant vidareutdanning på inntil kr 30 000 i 100 % stilling

 

Politiattest må leggast fram før start i stilling.

Du søker elektronisk.

Velkomen som søkar, vi ser fram til å høyre frå deg!