• Företag
    Færder kommune
  • Ansökningstiden
    03.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5647794
  • Se här för andra jobb från Færder kommune
  • Uppdaterad 20.03.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Færder kommune

Regnskapskonsulent 70% fast stilling

Offentlig forvaltning

Vi søker etter en serviceinnstilt medarbeider med god kompetanse innen regnskapsarbeid og fakturabehandling. Vedkommende som søkes vil få et hovedansvar for inngående fakturaflyt og være en viktig del av regnskapsteamet ved økonomiseksjonen i Færder kommune. I tillegg vil vedkommende være delaktig i øvrige regnskapsoppgaver som økonomiseksjonen ivaretar. Vi søker deg som vil være et nav i Færder kommunes daglige drift, som liker å jobbe i team og har en tydelig og god formidlingsevne.

Stillingens hovedoppgaver

  • Administrering av inngående fakturaflyt i hele Færder kommune
  • Oppfølging og dialog med leverandører
  • Yte service og opplæring ovenfor kommunens interne virksomheter innenfor fakturabehandling og regnskapsfunksjoner generelt
  • Teknisk oppfølging av løsning for skanning og behandling av fakturaer
  • Remittering
  • Bankavstemming
  • Innbetalinger
  • Generelt regnskapsarbeid
  • Årsavslutning
  • Legatregnskaper/Stiftelsesregnskaper

Kvalifikasjoner

  • Bachelor i økonomi og adminstrasjon eller revisjon
  • God regnskapsforståelse
  • Gode IT kunnskaper
  • Kjennskap til regnskapsarbeid fra kommune eller annen offentlig virksomhet
  • Erfaring med Visma Enterprise økonomisystem
  • Erfaring fra kundeservice kan også være en fordel da stillingen er en servicefunksjon mellom leverandører og kommunens interne virksomheter.

Vi forventer at du

  • Evne til å jobbe selvstendig og samtidig være en god lagspiller
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Strukturert, nøyaktig og etisk bevisst
  • Løsningsorientert, positiv og flink til å lytte
  • Du evner å se en sak fra flere sider, er endringsvillig og fleksibel
  • Du trigges av å oppnå gode resultater og har høy arbeidskapasitet

Personlig egnethet vil bli vektlagt, og det vil bli tatt hensyn til hvordan vedkommende kan komplettere de øvrige medarbeiderne ved avdelingen.           

Vi tilbyr

  • Faglig sterke og engasjerte kollegaer
  • Trivelig og uformelt arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstid, lønn etter avtale og medlemskap i KLP

 

Arbeidssted vil være Tjøme kommunehus og arbeidstid er fra 08.00 til 15.30.

Nærmere opplysninger: Kristian Lægreid tlf. 90 94 42 49

 

  • Företag
    Færder kommune
  • Ansökningstiden
    03.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5647794
  • Se här för andra jobb från Færder kommune
  • Uppdaterad 20.03.2024