• Bedrift
    Færder kommune
  • Søknadsfrist
    03.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5647794
  • Se her for andre jobber fra Færder kommune
  • Oppdatert 20.03.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Færder kommune

Regnskapskonsulent 70% fast stilling

Offentlig forvaltning

Vi søker etter en serviceinnstilt medarbeider med god kompetanse innen regnskapsarbeid og fakturabehandling. Vedkommende som søkes vil få et hovedansvar for inngående fakturaflyt og være en viktig del av regnskapsteamet ved økonomiseksjonen i Færder kommune. I tillegg vil vedkommende være delaktig i øvrige regnskapsoppgaver som økonomiseksjonen ivaretar. Vi søker deg som vil være et nav i Færder kommunes daglige drift, som liker å jobbe i team og har en tydelig og god formidlingsevne.

Stillingens hovedoppgaver

  • Administrering av inngående fakturaflyt i hele Færder kommune
  • Oppfølging og dialog med leverandører
  • Yte service og opplæring ovenfor kommunens interne virksomheter innenfor fakturabehandling og regnskapsfunksjoner generelt
  • Teknisk oppfølging av løsning for skanning og behandling av fakturaer
  • Remittering
  • Bankavstemming
  • Innbetalinger
  • Generelt regnskapsarbeid
  • Årsavslutning
  • Legatregnskaper/Stiftelsesregnskaper

Kvalifikasjoner

  • Bachelor i økonomi og adminstrasjon eller revisjon
  • God regnskapsforståelse
  • Gode IT kunnskaper
  • Kjennskap til regnskapsarbeid fra kommune eller annen offentlig virksomhet
  • Erfaring med Visma Enterprise økonomisystem
  • Erfaring fra kundeservice kan også være en fordel da stillingen er en servicefunksjon mellom leverandører og kommunens interne virksomheter.

Vi forventer at du

  • Evne til å jobbe selvstendig og samtidig være en god lagspiller
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Strukturert, nøyaktig og etisk bevisst
  • Løsningsorientert, positiv og flink til å lytte
  • Du evner å se en sak fra flere sider, er endringsvillig og fleksibel
  • Du trigges av å oppnå gode resultater og har høy arbeidskapasitet

Personlig egnethet vil bli vektlagt, og det vil bli tatt hensyn til hvordan vedkommende kan komplettere de øvrige medarbeiderne ved avdelingen.           

Vi tilbyr

  • Faglig sterke og engasjerte kollegaer
  • Trivelig og uformelt arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstid, lønn etter avtale og medlemskap i KLP

 

Arbeidssted vil være Tjøme kommunehus og arbeidstid er fra 08.00 til 15.30.

Nærmere opplysninger: Kristian Lægreid tlf. 90 94 42 49

 

  • Bedrift
    Færder kommune
  • Søknadsfrist
    03.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5647794
  • Se her for andre jobber fra Færder kommune
  • Oppdatert 20.03.2024