• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    11.06.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0102, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6233529
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
Ledigt jobb

Oslo kommune

Rådgiver anskaffelser

Offentlig forvaltning

Er du jurist som er interessert i byutvikling? Brenner du for offentlige anskaffelser?

Da er dette jobben for deg!

Plan- og bygningsetaten har behov for å styrke kapasiteten knyttet til offentlige anskaffelser. Vi har nå ledig en fast stilling som rådgiver i avdeling Virksomhetsstyring, seksjon økonomi. Vår nye rådgiver vil få en nøkkelrolle knyttet til anskaffelser og kontrakter for hele etaten, og vil dermed være en viktig bidragsyter til utvikling av byen vår. Seksjonen har ansvaret for regnskap, økonomi, anskaffelser og forvaltningsjuss og den som ansettes vil i tillegg få mulighet til å utvikle seg innenfor seksjonens øvrige juridiske ansvarsområder.

Vi søker deg som er faglig engasjert og løsningsorientert, med evne til å bruke verktøyene og handlingsrommet som ligger i regelverk om offentlige anskaffelser. Vi forventer at du evner å håndtere utfordrende anskaffelsesrettslige problemstillinger, at du trives med å veksle mellom fagfelt og jobbe i høyt tempo. Du må ha evne til å gå i detaljer, men samtidig kunne løfte blikket når det kreves. 

Kvalifikasjoner:

  • Master i rettsvitenskap eller juridisk embetseksamen.
  • Ønskelig med kjennskap til LOA og FOA
  • Ønskelig med erfaring fra offentlig virksomhet
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk
  • Det er ønskelig med 3 års relevant arbeidserfaring
  • Erfaring fra området tillegges vekt
  • Ønskelig med erfaring i forvaltningsjuss

Personlige egenskaper:

  • Selvgående og strukturert 
  • Trygg, analytisk og beslutningsdyktig
  • God rolleforståelse
  • God evne til å arbeide på tvers av ulike fagfelt og å veksle mellom disse
  • Løsningsorientert og med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Serviceorientert
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid med muligheter for hjemmekontor
  • Trening i arbeidstiden
  • Lønn etter lønnstrinn 46-55 som tilsvarer fra kr 751 500til kr 893 000 pr. år
 

  • Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    11.06.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0102, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6233529
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune