Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
16.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5016, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
5933535Se här för andra jobb från Bergen kommune
Bergen kommune
Leder for driftsavdelingen
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Som leder for driftsavdelingen overtar du ansvaret for Vestlandets største driftsmiljø, med mer enn 150 dyktige kolleger. Driftsavdelingen har nylig gjennomgått en omstilling. Det er en effektiv og handlekraftig avdeling som venter deg.
Driftsavdelingen har ansvar for den daglige driften av alle våre eiendommer. Dette omfatter alle oppgaver og rutiner som er nødvendige for at byggene og de tekniske installasjoner skal fungere som planlagt, både funksjonelt, teknisk og økonomisk. Vi ser etter en ambisiøs og initiativrik leder som tar avdelingen inn i den nye tiden. Avdelingsleder rapporterer til etatsdirektør og er del av etatens ledergruppe.
Vi er blant Norges største eiendomsforvaltere og forvalter over 1000 bygg og 1,3 millioner kvadratmeter bygningsmasse. Etatens ansvar er forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer som i hovedsak består av skoler, barnehager, sykehjem, kontorbygg, havnebygg, brannstasjoner, parkeringsanlegg og idrettshaller. Vår visjon er at våre eiendommer skal gjøre byen stolt.
Etat for bygg og eiendom har moderne og flotte kontorlokaler sentralt i Bergen, konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt trygghet i ansettelsen hos en solid og stabil arbeidsgiver.
Kvalifikasjoner:
Vi ser etter en leder med god kompetanse innen drift og vedlikehold av eiendom. Du legger vekt på kontinuerlig utvikling av ansvarsområdet ditt, og kan vise til gode resultater. Du blir motivert av etatens viktige samfunnsoppdrag. Dette handler blant annet om å ta vare på Bergens viktige historiske bygg, i tillegg til nye fremtidsrettede bygg.
Du må ha høyskole- eller universitetsutdanning på minimum bachelornivå innen relevant fagområde. Det er ønskelig med ingeniørfaglig bakgrunn, samt erfaring med personalledelse.
Personlige egenskaper:
Du er systematisk med god evne til å planlegge, prioritere og sikre gjennomføring. Du har evne til å lede og motivere medarbeidere med høy kompetanse. Du er resultatorientert med et fokus på utvikling. Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper.
Vi tilbyr:
- Et stort og spennende fagmiljø med dyktige kolleger
- Et meningsfylt oppdrag i arbeidet med å ta vare på flotte og viktige eiendommer i Bergen kommune
- Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale, gode forsikrings- og pensjonsordninger
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
16.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5016, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
5933535Se här för andra jobb från Bergen kommune
-
Innlandet fylkeskommune - Eiendom, Rådgiver seksjon forvaltning
Innlandet fylkeskommune
LILLEHAMMER -
Eiendom - Rådgiver eiendomsforvaltning
Innlandet fylkeskommune
LILLEHAMMER -
Vil du tilrettelegge for aktivitet og idrettsglede?
Bergen kommune
BERGEN -
Renholdsoperatør / Renhold
Elverum kommune
ELVERUM -
Havnearbeider
Horten kommune
HORTEN