• Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    28.04.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4324, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5686783
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
  • Updated 26.04.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Sandnes kommune

Lærere søkes

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bogafjell er en stor sentrumsnær barneskole med om lag 430 elever og 65 ansatte. Skolen ligger i naturskjønne omgivelser med mange muligheter for bruk av uteområdene i nærmiljøet.

Bogafjell skole drives under visjonen “Levende skole”. Visjonen gir retning for skolens virksomhet og viser igjen i skolens verdier, satsingsområder og daglige praksis. Hos oss handler levende skole blant annet om: motivasjon, mestring, trivsel, mangfold og utvikling. Vi legger særlig vekt på tydelig klasseledelse og inkluderende og variert undervisning. Hos oss skal alle oppleve et inkluderende og trygt miljø hvor faglig og sosial læring går hånd i hånd. 

Lærerne er organisert på trinn og samarbeider tett om undervisning og læring. Vi arbeider tverrfaglig og bruker læreplanens muligheter til dette.

For skoleåret 2024-25 har vi behov for både kontaktlærere og faglærere – inntil 3 stillinger. Faste stillinger og/eller vikariat vil tilbys.

Se mer om skolen på nettstedet www.minskole.no/bogafjell.

Kvalifikasjoner:

  • Godkjent undervisningskompetanse. De som tilsettes må kunne undervise i alle barneskolens fag.
  • Det er aktuelt med både lærere på småskoletrinnet (1.-4.) og mellomtrinnet (5.-7.)
  • Kompetanse i norsk, matematikk og engelsk (30 studiepoeng) er ønskelig.
  • Det forutsettes at du har gode ferdigheter i bruk av IKT.
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Varm, tydelig, trygg og robust voksenperson
  • Dyktig klasseleder
  • Evner å skape gode relasjoner til både elever, kollegaer og foresatte
  • Glad i barn
  • Pliktoppfyllende og tålmodig
  • Fleksibel og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Humor og godt humør
  • Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet.

Vi tilbyr:

  • God voksentetthet – hovedsakelig to pedagoger/andre voksne i klasserommet
  • Før intervju vil vi sende deg en presentasjon av skolen
  • Stillingsbrøk opptil 100% - eller annet etter avtale
  • Godt arbeidsmiljø
  • Godt trinnsamarbeid, trinnet er din fadder ved nyansettelse
  • Veiledning
  • Lønn etter gjeldende avtaler 
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • God voksentetthet – hovedsakelig to pedagoger/andre voksne i klasserommet
  • Før intervju vil vi sende deg en presentasjon av skolen
  • Stillingsbrøk opptil 100% - eller annet etter avtale
  • Godt arbeidsmiljø
  • Godt trinnsamarbeid, trinnet er din fadder ved nyansettelse
  • Veiledning
  • Lønn etter gjeldende avtaler 
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

  • Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    28.04.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4324, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5686783
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
  • Updated 26.04.2024