Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
17.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5939072Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Kvalitetsrådgiver - velferd
Offentlig forvaltning
NAV Lillestrøm leverer i dag tjenester til kommunens innbyggere og arbeidsgivere, og gjennom NAV sin innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt. Samfunnsoppdraget vårt handler om å forebygge og redusere utenforskap i kommunen, bidra til sosial og økonomisk trygghet, og fremme overgang til arbeid og aktivitet. Vi har fokus på innovasjon og utvikling, og vi er en menneskeorientert organisasjon. NAV Lillestrøm har ca. 240 medarbeidere fordelt på syv avdelinger med til sammen 24 team. Disse jobber med oppfølging av brukere og arbeidsgivere. I tillegg har kontoret to stabsavdelinger; "Organisasjon og virksomhetsstyring" og "Fag og utvikling".
Vi har behov for en kvalitetsrådgiver som evner å ha både et strategisk og et operativt blikk på tjenesten, og som bidrar til videreutvikling av tjenestene våre. Rollen som kvalitetsrådgiver er en utfordrende stilling der en vil få mulighet til å jobbe med kompetanseutvikling, kvalitetsarbeid og samarbeide mye på tvers både innad i organisasjonen og eksternt med samarbeidspartnere. Kvalitetsrådgiver er en nøkkelrolle i vår organisasjon og vil inngå i et team på totalt fire personer som har ansvar for hvert sitt fagområde.
Her kan du få et innblikk i vår arbeidshverdag: https://vimeo.com/685380577/9bb9b04433
Kvalifikasjoner:
Må-krav:
- Sosialfaglig bachelorgrad kombinert med relevant mastergrad. Ved solid og bred erfaring fra arbeid med sosialtjenesten i NAV kan kravet om mastergrad fravikes.
- Solid erfaring med saksbehandling og beslutnings-oppgaver fra sosialtjenesten
- Svært god forståelse for lov om sosiale tjenester i NAV og kunnskap til å definere tiltak for å sikre at sosialtjenesteloven brukes så treffsikkert som mulig
- Erfaring med å lede forbedrings- og endringsprosesser
- Erfaring med å jobbe i et helhetlig perspektiv der ulike fagfelt og regelverk sees i sammenheng
- God kjennskap til NAV sitt samfunnsoppdrag
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Bør-krav:
- Gjerne erfaring fra arbeid med klagesaker og tilsynssaker
- Gjerne erfaring fra relevant arbeid med kvalitet og rutiner
- Gjerne erfaring med opplæring og/eller kursvirksomhet
- Gjerne erfaring fra kommunalt budsjettarbeid
De formelle kravene til stillingen må kunne dokumenteres, og utenlandsk utdanning må være godkjent av NOKUT (nå HK-dir.).
Personlige egenskaper:
- Analytisk og helhetstenkende med evne til å se sammenhenger
- Gode lederegenskaper og en naturlig autoritet
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Selvstendig og beslutningsdyktig
- Systematisk og resultatorientert
- Høy arbeidskapasitet og evne til å levere treffsikre analyser også under tidspress
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr:
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Et utviklingsorientert og stort NAV-kontor med et godt fagmiljø
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Moderne og helsefremmende lokaler (ABW - aktivitetsbasert arbeidsplass), som gir mulighet for fysisk aktivitet og trening som en naturlig del av arbeidshverdagen
- En inkluderende arbeidsplass med aktiv medbestemmelse
- Kontorlokaler sentralt i Lillestrøm, rett ved togstasjon og bussterminal, 10 minutter med tog fra Oslo S
- Fleksibel arbeidstid, med sommer-/vintertid
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Kommunal stilling, lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtale med stillingstittel rådgiver
Lillestrøm kommune mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
17.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5939072Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
-
Forvalter - spesialkonsulent/konsulent
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Vi søker en engasjert veileder
Bergen kommune
BERGEN -
Arealplanlegger (Avdelingsarkitekt/Overarkitekt)
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Vi søker helsesykepleier til vårt team i skolehelsetjenesten
Lillestrøm Kommune
SKEDSMOKORSET -
Boveileder
Bergen kommune
BERGEN