• Bedrift
    Meråker kommune
  • Søknadsfrist
    05.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7530, MERÅKER
    MERÅKER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5990669
  • Se her for andre jobber fra Meråker kommune
Ledig stilling

Meråker kommune

Konsulent - fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Meråker kommune har ledig 40% fast stilling ved sektor kommunal utvikling.

Oppstart snarest.

 

Arbeidsoppgaver:

Oppgavene er varierte og innholder blant annet:

  • Bidra i daglige driftsoppgaver (journalføring, arkivering, dokument- og fakturabehandling).
  • Bistå ledelsen administrativt og praktisk.
  • Enkel saksbehandling.
  • Gi informasjon, rettledning og service til publikum.
  • Sekretær for politiske utvalg 
  • Arbeid innen sektorens administrative system.
  • Andre arbeidsoppgaver kan forekomme.


Kvalifikasjoner:

  • Relevant fagutdanning/relevant erfaring fra lignende arbeid kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • God IKT-kompetanse og interesse for digitale verktøy og digitale plattformer som arbeidsredskap.
  • Kunnskap om og erfaring med fullelektroniske sak/arkivsystem og forståelse for digitale prosesser.
  • Erfaring med noen av de administrative systemene som Elements, Visma, First Agenda, Komtek, Documaster osv.
  • Erfaring fra lignende arbeid er en fordel.
  • Gode norsk og engelsk kunnskapermuntlig og skriftlig.


Personlige egenskaper:

  • Du må jobbe selvstendig, men også kunne samarbeide og kommunisere godt med andre.
  • Du er fleksibel, strukturert og løsningsorientert. I dette ligger det også å måtte påberegne oppgaver som strekker seg utover eget oppgavefelt når dette er påkrevd av driftsmessige hensyn.
  • Det er viktig at du trives i et hektisk miljø med mange spennende oppgaver.
  • Arbeidet er variert og du må kunne omstille deg raskt mellom de ulike oppgavene.
  • Du er imøtekommende og bidrar til et positivt miljø både for publikum og kollegaer.

Personlig egnethet vektlegges.


Vi tilbyr:

  • Lønn etter utdanning og erfaring.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter.
  • Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer.

Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden.
Attester og vitnemål framlegges ved samtale/intervju.


I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.

 

  • Bedrift
    Meråker kommune
  • Søknadsfrist
    05.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7530, MERÅKER
    MERÅKER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5990669
  • Se her for andre jobber fra Meråker kommune