• Företag
    Trondheim Kommune
  • Ansökningstiden
    30.01.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4327263
  • Se här för andra jobb från Trondheim Kommune
  • Uppdaterad 14.01.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Trondheim Kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved Regnskapstjenesten er det ledig et vikariat i 100 prosent stilling som konsulent innen behandling av refusjoner til NAV. Vikariatet er knyttet til en foreldrepermisjon, og gjelder for perioden 1. april 2022 - 31. mars 2023. Vi søker deg som er motivert for og interessert i å jobbe innen fagfeltet refusjoner fra NAV.

Regnskapstjenesten ivaretar på vegne av kommunedirektøren det overordnede ansvaret for regnskapsføringen i Trondheim kommune. Vi er en del av finansområdet, som ledes av finansdirektøren. Våre ansvarsområder er behandling av og oppfølging av inngående og utgående faktura, refusjoner til NAV, løpende regnskapsrapportering, kontroll av regnskapsdata. Vi støtter og veileder våre 205 enheter i spørsmål innen våre ansvarsområder.

Vi i Regnskapstjenesten er opptatt av å forbedre og videreutvikle kommunens verktøy, systemer og arbeidsprosesser innen våre ansvarsområder.  Vi har varierte arbeidsoppgaver og bredt sammensatt kompetanse i enheten.  Vi har et godt arbeidsmiljø der vi legger stor vekt på involvering og medvirkning.  

Arbeidsoppgaver:

  • Behandle refusjonskrav til NAV innen alle type ytelser iht. Folketrygdloven.
  • Behandle henvendelser knyttet til refusjoner fra våre 205 enheter i vår portalløsning.

Kvalifikasjoner:

  • Du må ha relevant høyere utdanning på minimum bachelornivå. Lang relevant erfaring med arbeid innen refusjons-/lønnsarbeid kan kompensere for utdanningskravet.
  • Det er ønskelig at du har erfaring fra arbeid med refusjoner av syke- og foreldrepenger, eventuelt annen relevant erfaring innen fagfeltet.
  • Du må kunne sette deg raskt inn i og anvende systemer.
  • Du må beherske norsk, skriftlig og muntlig, og ha gode kommunikasjonsegenskaper.
  • Det er ønskelig at du har erfaring med Visma Multi sine systemer (Paga og HR-portalen, tidligere Visma Bluegarden Lønn og HR)

Personlige egenskaper:

Du må ha evne til å:

  • arbeide strukturert og effektivt
  • jobbe selvstendig og i team
  • være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver
  • være endrings- og løsningsorientert
  • bidra til en positiv kultur ved å ta ansvar for teamets leveranser og bidra til å løse vårt samfunnsoppdrag

Vi tilbyr:

  • Et sterkt fagmiljø innen fagfeltet NAV-refusjoner i et stort og kompetent økonomi- og lønnsmiljø.
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler.

Vi oppfordrer menn til å søke på stillingen.

 

  • Företag
    Trondheim Kommune
  • Ansökningstiden
    30.01.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4327263
  • Se här för andra jobb från Trondheim Kommune
  • Uppdaterad 14.01.2022