Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
31.10.2019Anställningsform
workTime.DeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5238, RÅDAL
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
2187610Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 17.10.2019
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Konsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Smørås skole er en barneskole i Fana bydel. Vi er 213 elever og 34 ansatte. Skolen ligger i naturskjønne omgivelser med et flott uteområde. Det gir elevene store muligheter for aktiviteter både sommer og vinter. Vårt lederteam består av rektor, 2 avdelingsledere skole og 1 avdelingsleder for SFO.
Skolen sin visjon; «Et godt sted å være og et godt sted å lære» skaper felles verdier og gir retning. Vi har fokus på å fremme elevenes faglige og sosiale utvikling i et trivelig og trygt læringsmiljø, hvor læring, fellesskap, trivsel og motivasjon er noen av nøkkelordene.
På Smørås skole har vi et positivt og inkluderende personalet. Inneværende skoleår har vi hovedfokuset på å implementere det nye læreplanverket og ivareta det gode psykososiale skolemiljøet. Vi er øvingsskole for HVL.
Vi søker en konsulent som har faglig kompetanse, er imøtekommende og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Være skolens ansikt utad og betjene henvendelser, telefon og postmottak
Arbeide tett med rektor og avdelingsledere
Ha ansvar for fakturahåndtering, lønns og personaladministrasjon
Arbeide i skolens digitale systemer
Generell saksbehandling
Kontortekniske og skoleadministrative oppgaver som E- handel, inn og utskriving av elever, varemottak med mer
Bistå med oppgaver knyttet til økonomirapportering
Ønskelig med høyskoleutdanning for eksempel innen økonomi, forvaltning eller administrativ
Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
Ønskelig med erfaring fra skole
Gode digitale ferdigheter og erfaring med digitale system
Gode muntlige og skriftlige norskkunnskap
Kjennskap til aktuell lov og regelverk er et fortrinn
Godkjent politiattest
Du er positiv, engasjert, har god arbeidskapasitet og trives i en hektisk hverdag
Du har gode samarbeidsevner samtidig som du kan arbeide selvstendig
Du er fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver
Du er ryddig, nøyaktig og løsningsorientert
Du har gode kommunikasjonsevner og er utadvendt
Du er strukturert og ansvarsfull
Personlig egnethet vektlegges
En profesjonell og engasjert arbeidsgiver
En inkluderende skole med et godt arbeidsmiljø
Faglig og personlig utvikling
Lønn etter avtaleverket
Gode pensjonsordning, ulykkes- og gruppe-livsforsikring
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
31.10.2019Anställningsform
workTime.DeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5238, RÅDAL
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
2187610Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 17.10.2019