Bedrift
Fretex International ASSøknadsfrist
27.09.2021Stillingsfunksjon
AdministrasjonAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Arbeid og InkluderingsbedriftUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0668, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4087378Se her for andre jobber fra Fretex International AS
- Oppdatert 27.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Fretex International AS
Kommunikasjon– og Salgskoordinator
Arbeid og Inkluderingsbedrift
Fretex Pluss er i vekst og nå ser vi etter deg med kommunikasjonsferdigheter og interesse for markedsarbeid som kan komplettere teamet vårt.
Vår nye kommunikasjon- og salgskoordinator vil ha mulighet til å jobbe med varierte arbeidsoppgaver på tvers av prosjekter, samarbeidspartnere og landsdeler. Du innehar gode relasjonelle evner og et ønske om å profilere gode løsninger for privatpersoner og bedrifter. Er du i tillegg effektiv og god på samarbeid, så ønsker vi å høre fra deg.
Fretex Pluss er et relativt lite firma i stor vekst. Vårt virksomhetsområde strekker seg fra innovativ sosialt entreprenørskap med hovedvekt på menneskers vei inn i arbeidsmarkedet, til utdanning, integrering, og beslektede tjenester rettet mot næringslivet i bistand av arbeidstakere, sykemeldte, kurs og omstilling.
En lykkelig omstendighet internt i teamet vårt åpner nå for et engasjement hvor vi vil utforske nye kompetanseområder, og aller helst få anledning til å bygge denne nye rollen videre over tid. Du må med andre ord ha et ønske om å bidra til å skape grunnlaget for utvidelse av din egen stilling og komplettere teamet.
Fretex ønsker et mangfoldig og inkluderende arbeidsliv. Hos oss er personlig egnethet og engasjement viktig.
Markedsføring av våre prosjekter og tjenester
Innsalg av tjenester som kompetansepluss og ekspertbistand
Identifisere potensielle mediesaker fra arbeidet vårt
Produksjon av tekst til hjemmesider og sosiale medier. Erfaring med å produsere visuelt innhold er en fordel.
Andre arbeidsoppgaver vil kunne tilpasses kompetansen til den rette kandidaten
Har høyere, relevant utdanning
Ønsker å jobbe med kommunikasjon eller markedsføring og har god skriftlig fremstillingsevne
Har høy organisatorisk sans og er flink til å planlegge og koordinere
Har gode digitale ferdigheter og kjennskap til Office365
Samarbeider godt og er nysgjerrig
Klarer å både tenke langsiktig og handle her og nå
Vi ser helst at du er fysisk lokalisert i Oslo-området, men for den rette kandidaten er vi villig til å se på fleksible løsninger. Hverdagen vår er nå i stor grad digital, og det vil nok vedvare i større eller mindre grad også fremover. Du må derfor være komfortabel med digitale verktøy og kommunikasjonsformer. Hovedtyngden av våre ansatte er i dag i Oslo, Trondheim og Bergen.
Innsikt i fagfeltet arbeidsinkludering
Kjennskap til ulike offentlige og private støtteordninger
Erfaring fra journalistikk, kommunikasjonsarbeid eller innholdsproduksjon
Kjennskap til markedsarbeid
Erfaring med Illustrator, InDesign, foto eller filmproduksjon
Pedagogisk kompetanse, spesielt norsk som andrespråk, eller har annen kompetanse for å gjennomføre tjenester eller kurs
Vi kan tilby:
100% stilling til medio 2022, med mulighet for forlengelse
Fleksibel arbeidstid
Mulighet for hjemmekontor
Gode kollegaer
Trivelig og hektisk arbeidsmiljø
Faglige utfordringer
Konkurransedyktige betingelser
Oppstart etter avtale. Mulighet for rask oppstart er en fordel
Bedrift
Fretex International ASSøknadsfrist
27.09.2021Stillingsfunksjon
AdministrasjonAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Arbeid og InkluderingsbedriftUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0668, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4087378Se her for andre jobber fra Fretex International AS
- Oppdatert 27.09.2021