- BedriftFretex International AS
- Søknadsfrist27.09.2021
- StillingsfunksjonAdministrasjon
- AnsettelsesformworkTime.Dag
- BransjeArbeid og Inkluderingsbedrift
- UtdanningskravPåkrevet
- ArbeidserfaringØnskelig
- Adresse0668, OSLO
 OSLO
 Norge
- Antall stillinger1
- karriere-kode4087378
- Se her for andre jobber fra Fretex International AS
- Oppdatert 27.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Fretex International AS
Kommunikasjon– og Salgskoordinator
Arbeid og Inkluderingsbedrift
Fretex Pluss er i vekst og nå ser vi etter deg med kommunikasjonsferdigheter og interesse for markedsarbeid som kan komplettere teamet vårt.
Vår nye kommunikasjon- og salgskoordinator vil ha mulighet til å jobbe med varierte arbeidsoppgaver på tvers av prosjekter, samarbeidspartnere og landsdeler. Du innehar gode relasjonelle evner og et ønske om å profilere gode løsninger for privatpersoner og bedrifter. Er du i tillegg effektiv og god på samarbeid, så ønsker vi å høre fra deg.
Fretex Pluss er et relativt lite firma i stor vekst. Vårt virksomhetsområde strekker seg fra innovativ sosialt entreprenørskap med hovedvekt på menneskers vei inn i arbeidsmarkedet, til utdanning, integrering, og beslektede tjenester rettet mot næringslivet i bistand av arbeidstakere, sykemeldte, kurs og omstilling.
En lykkelig omstendighet internt i teamet vårt åpner nå for et engasjement hvor vi vil utforske nye kompetanseområder, og aller helst få anledning til å bygge denne nye rollen videre over tid. Du må med andre ord ha et ønske om å bidra til å skape grunnlaget for utvidelse av din egen stilling og komplettere teamet.
Fretex ønsker et mangfoldig og inkluderende arbeidsliv. Hos oss er personlig egnethet og engasjement viktig.
- Markedsføring av våre prosjekter og tjenester 
- Innsalg av tjenester som kompetansepluss og ekspertbistand 
- Identifisere potensielle mediesaker fra arbeidet vårt 
- Produksjon av tekst til hjemmesider og sosiale medier. Erfaring med å produsere visuelt innhold er en fordel. 
- Andre arbeidsoppgaver vil kunne tilpasses kompetansen til den rette kandidaten 
- Har høyere, relevant utdanning 
- Ønsker å jobbe med kommunikasjon eller markedsføring og har god skriftlig fremstillingsevne 
- Har høy organisatorisk sans og er flink til å planlegge og koordinere 
- Har gode digitale ferdigheter og kjennskap til Office365 
- Samarbeider godt og er nysgjerrig 
- Klarer å både tenke langsiktig og handle her og nå 
Vi ser helst at du er fysisk lokalisert i Oslo-området, men for den rette kandidaten er vi villig til å se på fleksible løsninger. Hverdagen vår er nå i stor grad digital, og det vil nok vedvare i større eller mindre grad også fremover. Du må derfor være komfortabel med digitale verktøy og kommunikasjonsformer. Hovedtyngden av våre ansatte er i dag i Oslo, Trondheim og Bergen.
- Innsikt i fagfeltet arbeidsinkludering 
- Kjennskap til ulike offentlige og private støtteordninger 
- Erfaring fra journalistikk, kommunikasjonsarbeid eller innholdsproduksjon 
- Kjennskap til markedsarbeid 
- Erfaring med Illustrator, InDesign, foto eller filmproduksjon 
- Pedagogisk kompetanse, spesielt norsk som andrespråk, eller har annen kompetanse for å gjennomføre tjenester eller kurs 
Vi kan tilby:
- 100% stilling til medio 2022, med mulighet for forlengelse 
- Fleksibel arbeidstid 
- Mulighet for hjemmekontor 
- Gode kollegaer 
- Trivelig og hektisk arbeidsmiljø 
- Faglige utfordringer 
- Konkurransedyktige betingelser 
- Oppstart etter avtale. Mulighet for rask oppstart er en fordel 
- BedriftFretex International AS
- Søknadsfrist27.09.2021
- StillingsfunksjonAdministrasjon
- AnsettelsesformworkTime.Dag
- BransjeArbeid og Inkluderingsbedrift
- UtdanningskravPåkrevet
- ArbeidserfaringØnskelig
- Adresse0668, OSLO
 OSLO
 Norge
- Antall stillinger1
- karriere-kode4087378
- Se her for andre jobber fra Fretex International AS
- Oppdatert 27.09.2021
