Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Fretex International AS

Kommunikasjon– og Salgskoordinator

Arbeid og Inkluderingsbedrift

Fretex Pluss er i vekst og nå ser vi etter deg med kommunikasjonsferdigheter og interesse for markedsarbeid som kan komplettere teamet vårt

 

Vår nye kommunikasjon- og salgskoordinator vil ha mulighet til å jobbe med varierte arbeidsoppgaver på tvers av prosjekter, samarbeidspartnere og landsdeler. Du innehar gode relasjonelle evner og et ønske om å profilere gode løsninger for privatpersoner og bedrifter. Er du i tillegg effektiv og god på samarbeid, så ønsker vi å høre fra deg. 

 

Fretex Pluss er et relativt lite firma i stor vekst. Vårt virksomhetsområde strekker seg fra innovativ sosialt entreprenørskap med hovedvekt på menneskers vei inn i arbeidsmarkedet, til utdanning, integrering, og beslektede tjenester rettet mot næringslivet i bistand av arbeidstakere, sykemeldte, kurs og omstilling. 

 

En lykkelig omstendighet internt i teamet vårt åpner nå for et engasjement hvor vi vil utforske nye kompetanseområder, og aller helst få anledning til å bygge denne nye rollen videre over tid. Du må med andre ord ha et ønske om å bidra til å skape grunnlaget for utvidelse av din egen stilling og komplettere teamet. 

 

Fretex ønsker et mangfoldig og inkluderende arbeidsliv. Hos oss er personlig egnethet og engasjement viktig. 

 

Arbeidsoppgaver: 
  • Markedsføring av våre prosjekter og tjenester 

  • Innsalg av tjenester som kompetansepluss og ekspertbistand 

  • Identifisere potensielle mediesaker fra arbeidet vårt 

  • Produksjon av tekst til hjemmesider og sosiale medier. Erfaring med å produsere visuelt innhold er en fordel. 

  • Andre arbeidsoppgaver vil kunne tilpasses kompetansen til den rette kandidaten 

 

Vi ser etter deg som: 
  • Har høyere, relevant utdanning 

  • Ønsker å jobbe med kommunikasjon eller markedsføring og har god skriftlig fremstillingsevne 

  • Har høy organisatorisk sans og er flink til å planlegge og koordinere 

  • Har gode digitale ferdigheter og kjennskap til Office365 

  • Samarbeider godt og er nysgjerrig  

  • Klarer å både tenke langsiktig og handle her og nå 

 

Vi ser helst at du er fysisk lokalisert i Oslo-området, men for den rette kandidaten er vi villig til å se på fleksible løsninger. Hverdagen vår er nå i stor grad digital, og det vil nok vedvare i større eller mindre grad også fremover. Du må derfor være komfortabel med digitale verktøy og kommunikasjonsformer. Hovedtyngden av våre ansatte er i dag i Oslo, Trondheim og Bergen. 

 

Det er en ekstra fordel om du har: 
  • Innsikt i fagfeltet arbeidsinkludering  

  • Kjennskap til ulike offentlige og private støtteordninger 

  • Erfaring fra journalistikk, kommunikasjonsarbeid eller innholdsproduksjon 

  • Kjennskap til markedsarbeid  

  • Erfaring med Illustrator, InDesign, foto eller filmproduksjon 

  • Pedagogisk kompetanse, spesielt norsk som andrespråk, eller har annen kompetanse for å gjennomføre tjenester eller kurs 

 

Vi kan tilby: 
  • 100% stilling til medio 2022, med mulighet for forlengelse 

  • Fleksibel arbeidstid 

  • Mulighet for hjemmekontor 

  • Gode kollegaer  

  • Trivelig og hektisk arbeidsmiljø  

  • Faglige utfordringer 

  • Konkurransedyktige betingelser 

  • Oppstart etter avtale. Mulighet for rask oppstart er en fordel