• Company
    Gjøvik kommune
  • Application deadline
    09.03.2025
  • Fulltime/Parttime
    Parttime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6081617
  • Look here for other jobs from Gjøvik kommune
Vacancy

Gjøvik kommune

INTERN Rådgiver i 50 % fast stilling til helseregionen Gjøvik/ Hadeland

Offentlig forvaltning

Helseregion Gjøvik/ Hadeland er 1 av 7 helseregioner i helsefellesskap Innlandet, og består av kommunene Gjøvik, Nordre Land, Søndre Land, Østre Toten, Vestre Toten, Gran og Lunner.

Helseregion Gjøvik/ Hadeland skal fremme samhandling, utviklingsarbeid og kompetansesamarbeid innenfor helse, - omsorg og velferdsfeltet mellom kommunene i Gjøvikregionen og Hadeland. Helseregionen er sammensatt av helseledere fra hver av de syv kommunene og medisinsk-faglig rådgiver.

Helseregion Gjøvik/ Hadeland søker etter rådgiver i 50% stilling som skal være en felles ressurs som sikrer koordinering av arbeidet i helseregionen. Stillingsprosent kan økes ved endring av oppgaver og ansvar, dette vil eventuelt avklares i dialog med den som tilsettes.

Til informasjon:

Stillingen er kun utlyst for ansatte i alle kommunene i Gjøvik-Hadeland regionen.

Følgende arbeidsoppgaver ligger til stillingen:
  • Sekretariatfunksjon for helseregionen, inkludert saksforberedelse, oppfølging av saker mellom møter og gjennomføring av møter.

  • Gjennomføre og bistå med saksutredning og utarbeidelse av saksgrunnlag for politiske saker i alle sju kommuner.

  • Legge til rette for samhandling og koordinering mellom ulike aktører.

  • Følge opp oppgaver og prosesser innenfor helse- og omsorgstjenestenes ulike fagområder både ut fra oppdrag fra helseregionen og oppdrag gitt i politiske vedtak.

  • Sikre og samordne et godt kunnskapsgrunnlag for helseregionens beslutningsprosesser.

  • Lede og/ eller delta i utviklingsprosjekter i regionen.

  • Administrativ støtte og årsplanlegging for helseregionen.

Andre og endrede oppgaver må påregnes å bli lagt til stillingen.

Kvalifikasjoner:
  • Relevant høyere utdanning.

  • Ønskelig med erfaring fra prosjekt- og/ eller prosessledelse.

  • Kjennskap til politisk saksbehandling i kommune er en fordel.

Den som tilsettes må ha førerkort kl. B og kunne disponere bil ved reising ifbm møtevirksomhet.

Personlige egenskaper:
  • Strukturert og evne til å koordinere ulike aktører

  • Offensiv og proaktiv slik at du bidrar til fremdrift

  • Selvstendig, og evner også å samarbeide godt med ulike fagpersoner

  • God skriftlig- og muntlig fremstillingsevne 

Personlig egnethet til stillingen vil bli tillagt stor vekt ved tilsetting.

Stillingen vil ha kontorsted i en av kommunene i helseregion Gjøvik/ Hadeland, samt eventuelt ved Bright House i Mustad Næringspark. Det må påberegnes reising ifbm møtevirksomhet.

Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. 

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

  • Company
    Gjøvik kommune
  • Application deadline
    09.03.2025
  • Fulltime/Parttime
    Parttime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6081617
  • Look here for other jobs from Gjøvik kommune