Företag
Innlandet fylkeskommuneAnsökningstiden
20.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGEAntal befattningar
1Karriere-kod
6181977Se här för andra jobb från Innlandet fylkeskommune
Innlandet fylkeskommune
Innlandet fylkeskommune Administrasjon økonomi og styring - rådgiver
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
Seksjon for økonomi og styring har ledig stilling som rådgiver innen økonomi – og virksomhetsstyring.
Om enheten
Seksjon for økonomi og styring inngår i administrasjonsavdelingen i sentraladministrasjonen i fylkeskommunen. Seksjonen er fylkeskommunens fagenhet for økonomistyring, budsjett, regnskap, virksomhetsstyring og systemforvaltning av ERP-systemet.
Vi søker deg som
- har høyere utdanning innen økonomi
- har erfaring innen økonomi- og/eller virksomhetsstyring
- har interesse av å være med å utvikle disse prosessene i fylkeskommunen
Vi tilbyr
interessante og varierte arbeidsoppgaver i et godt faglig og utviklingsorientert arbeidsmiljø
- et godt arbeidsmiljø med gode ordninger for fysak
- lønn etter avtale
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling
- den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
- enheten har arbeidssted Hamar, men vi kan tilby ulike former for fleksibilitet for deg med den rette kompetansen
Arbeidsoppgavene i stillingen er
- rapportering
- oppfølging av fylkeskommunens totaløkonomi
- virksomhetsstyring med mål – og resultatstyring
- arbeid med de interne styringsprosessene i fylkeskommunen
- arbeid med digitale styringsverktøy
- analyser og utredninger
Arbeidsoppgavene kan variere over tid, og man kan få oppgaver i seksjonen avhengig av interesse, behov og kvalifikasjoner.
Kvalifikasjonskrav
- søkere må ha utdanning innen økonomi på Master-nivå (siviløkonom, samfunnsøkonom e.l.)
- relevant erfaring innen arbeidsområdene økonomistyring, budsjettarbeid og/eller virksomhetsstyring er en fordel, og kan ved solid erfaring erstatte noe av utdanningskravet
Ønskede kvalifikasjoner
Søkere må:
- like å jobbe med og håndtere store mengder data/tall
- kunne bruke digitale styringsverktøy og inneha gode kunnskaper innen Excel
- beherske norsk skriftlig godt og kunne bidra til å skrive dokumenter og saksfremlegg
Vi ønsker søkere med følgende egenskaper
- har gode analytiske egenskaper
- er utviklingsorientert og kan ta ledelsen i faglig utviklingsarbeid
- har stor arbeidskapasitet
- jobber godt selvstendig, tar initiativ og ser nye muligheter
Vi jobber mye i team og har utstrakt samarbeid med andre fagmiljøer. Det kreves svært gode samarbeidsegenskaper. Personlig egnethet tillegges stor vekt.
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Företag
Innlandet fylkeskommuneAnsökningstiden
20.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGEAntal befattningar
1Karriere-kod
6181977Se här för andra jobb från Innlandet fylkeskommune
-
Administrasjon, IKT Utvikling og prosjekt - Prosjektleder lisensforvaltning
Innlandet fylkeskommune
LILLEHAMMER -
Administrasjon, Anskaffelsesseksjonen - Innkjøpsrådgiver
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Eiendom, seksjon forvaltning Rådgiver eiendomsforvaltning
Innlandet fylkeskommune
LILLEHAMMER -
Seniorrådgiver virksomhetsstyring
Kystverket
ÅLESUND -
Karriere Innlandet Valdres - undervisningsstilling i helse- og oppvekstfag
Innlandet fylkeskommune
LILLEHAMMER