Vacancy

Helse Sør-øst RHF

HR-rådgiver

Offentlig forvaltning

Oslo universitetssykehus er en stor arbeidsplass med svært gode muligheter for både faglig og personlig utvikling. For å kunne møte dagens og fremtidens utfordringer trenger vi dyktige og engasjerte medarbeidere.

Klinikk for kirurgi og spesialisert medisin er en av 15 klinikker i Oslo universitetssykehus. Vi er organisert i 10  avdelinger som dekker lokalsykehusfunksjoner for deler av Oslos befolkning, regionsfunksjoner for Helse-Sør-Øst, og har landsfunksjoner med medisinske spesialisthelsetjenester. Vi har ansvaret for pasientbehandling, utdanning av helsepersonell og forskning innen øye-, kjeve-, øre-nese-hals- og plastikk-kirurgiske fagområder samt mage-/tarmkirurgi, urologi, organtransplantasjon, hud og venerologi, revmatologi og infeksjonssykdommer og indre medisinsk forskning. Pasientbehandlingen foregår ved Rikshospitalet, på Ullevål sykehus, Radiumhospitalet og Aker sykehus og har rundt 1800 årsverk.

En av våre HR-rådgivere går av med tidligpensjon og vi søker derfor hennes erstatter

Dersom du trives med å jobbe i en stor og kompleks organisasjon og har erfaring fra HR feltet håper vi at du søker stillingen hos oss. HR ved Klinikk for kirurgi og spesialisert medisin er del av klinikkens stab og består av tre faste medarbeidere.: to rådgivere og en leder. Som HR rådgiver skal du være en aktiv støttespiller for våre ledere på alle nivåer, og en viktig bidragsyter innad i staben for at klinikken når sine mål. Vi vektlegger at du kan arbeide selvstendig med enkeltområder samtidig som gode samarbeidsegenskaper og fleksibel innstilling er vesentlig. 

Oppstart ønskes så snart som mulig

Søkere bes sende kortfattet elektronisk søknad/CV. Kun søkere som søker elektronisk via Webcruiter vil bli vurdert.

Oslo universitetssykehus er en arbeidsplass med stort mangfold. Det mener vi er helt avgjørende for å løse de oppgavene som kreves av oss. Vi ønsker derfor at dette mangfoldet skal gjenspeiles blant søkerne til våre stillinger og oppfordrer alle til å søke uavhengig av hvem du er og hvilken bakgrunn du har. 

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyskole/universitetsutdanning (minimum bachelornivå)
  • Meget god realkompetanse innen arbeidsområdet fra helseforetak kan erstatte kravet til utdanning
  • Ønskelig med erfaring fra helseforetaket 
  • God forståelse for driftsutfordringer ved sykehus er en fordel
  • Mål- og resultatorientert samt ha stor gjennomføringsevne
  • Det er en fordel med god kjennskap til IT-verktøy, og med erfaring i bl.a. bruk av Sykehuspartners personalportal, Innsikt og GAT
  • Kandidaten må ha god formidlingsevne på norsk, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

Hos oss er det viktig at du:

  • Er trygg i rollen og dyktig til å samarbeide på tvers av ulike nivåer og fagmiljøer
  • Liker varierte utfordringer - både operative og strategiske i et hektisk arbeidsmiljø
  • Motiverende, trygg og teamorientert
  • Er serviceinnstilit og tillitsskapende
  • Bevarer roen i krevende omstendigheter
  • Trives med å jobbe i en stor og kompleks organisasjon  

Vi tilbyr:

  • Et trivelig arbeidsmiljø i stadig utvikling
  • Varierte arbeidsoppgaver med gode muligheter for utvikling innen en organisasjon med et viktig samfunnsoppdrag.
  • En arbeidsplass preget av tillit, åpenhet og respekt
  • En trygg arbeidsplass med god kollegastøtte
  • Arbeidsmiljø preget av engasjerte og faglig dyktige kolleger, god stemning og inkludering
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Gode pensjonsforhold