Företag
Meråker kommuneAnsökningstiden
19.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
7530, MERÅKER
MERÅKER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5994762Se här för andra jobb från Meråker kommune
Meråker kommune
HMS-koordinator/personalrådgiver
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du en person som har lyst på nye oppgaver? Vi søker ny medarbeider som vil være med å utvikle kommunen vår videre.
Stillingen er i dag underlagt personalleder og ligger i stab i kommunens sentraladminsistrasjon. Foruten å ivareta sentrale arbeidsgiverfunksjoner bistår sentraladministrasjonen og legge forholdene til rette slik at øvrige kommunale enheter kan ivareta sine primærfunksjoner.
Arbeidsoppgaver:
- Være pådriver for HMS arbeidet i kommunen.
- Følge opp bruk og opplæring i kvalitetssystemet.
- Utarbeide og vedlikeholde planer og rutiner for internkontrollen, oppfølging av skader og ulykker m.m.
- Bistå ledere på alle nivå med råd og veiledning innen helse-, miljø- og sikkerhet.
- Ha et særlig fokus på arbeidsmiljø og være pådriver i nærværsarbeid.
- Bistå i arbeid med digitalisering/kompetanseheving/sykefraværsarbeid/kommunikasjonsarbeid.
- Bistå i arbeid med brukerundersøkelser/innbyggerundersøkelser.
- Bistå ledere i tilsynssaker på HMS området.
- Andre arbeidsoppgaver pålagt av personalleder/kommunedirektør.
Kvalifikasjoner:
- Du har minimum 3-årig utdanning innen HR-relaterte fagområder og med erfaring fra kommune, fylkeskommune eller annen offentlig virksomhet.
- Du har digital kompetanse.
- Du har kjennskap til relevant lov og avtaleverk.
- Politisk saksbehandling er en del av oppgavene og du må kunne formulere deg godt både skriftlig og muntlig på norsk.
Personlige egenskaper:
Vi ser for oss en person som kan ta i et tak, som er fleksibel, har gode samarbeidsevner, er nytenkende og står
på til det beste for innbyggerne og ansatte i kommunen.
Personlig egnethet for stillingen vektlegges.
Vi tilbyr:
- Lønn etter utdanning og erfaring.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter.
- Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer.
Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden.
Attester og vitnemål framlegges ved samtale/intervju.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.
Företag
Meråker kommuneAnsökningstiden
19.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
7530, MERÅKER
MERÅKER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5994762Se här för andra jobb från Meråker kommune
-
HR-rådgiver
Gol kommune
GOL -
Kjøkkenmedarbeider i 40% stilling (fast)
Meråker kommune
MERÅKER -
Avdelingsleder Sykehjem
Senja kommune
FINNSNES -
Vil du lede et samisk kraftsenter for videregående opplæring i nytt signalbygg i Kautokeino?
Utdanningsdirektoratet
KAUTOKEINO -
Sykepleier 1 natt i 63 % vikariat ved Haugtun omsorgssenter 2AB
Gjøvik kommune
GJØVIK