Företag
Bardu kommuneAnsökningstiden
17.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
9360, BARDU
BARDU
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5979038Se här för andra jobb från Bardu kommune
Bardu kommune
Helsefagarbeider Barduheimen
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vil du jobbe med miljørettet omsorg og gjøre en forskjell for personer med demens? Bli helsefagarbeider på Barduheimens skjermede enhet!
På vår skjermede enhet for langtkommet demente møter du en brukergruppe som er fysisk oppegående og trenger støtte i hverdagen. Vi søker helsefagarbeidere som trives med personsentrert omsorg, har et hjerte for eldre, og ønsker en meningsfull og variert arbeidshverdag.
Hva gjør denne jobben spesiell?
- Fokus på miljørettet omsorg: Vi legger vekt på aktiviteter og tilettelegginger som gir beboerne en meningsfull hverdag.
- Sansehage på sommeren: En arena for trivsel og ro, både for beboerne og ansatte.
- Ansvar og utvikling: Hos oss får du stort ansvar i rollen og mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig.
- Nærledelse: Våre fagledere er lokalisert i avdelingen og støtter deg i arbeidet.
- Fleksible turnusordninger: Vil du jobbe kun langvakter, kun natt, eller en skreddersydd turnus? Vi tilpasser dine behov.
- Bonusordning: Du får en årlig bonus på 25 000 for å jobbe som helsefagarbeider på institusjon
- Arbeid hver 4.helg: Langvakter gir deg mer fritid og en bedre balanse mellom jobb og privatliv.
Arbeidsoppgaver
- Pleie og omsorg
- Legemiddelhåndtering (kurs gis)
- Utarbeide og iverksette planer, rutiner, tiltak og prosedyrer
- Samarbeid med pårørende, ulike interne og eksterne samarbeidspartnere
- Samarbeide med kollegaer og ledelsen med fokus på forbedring av tjenestene
- Ansvarsoppgaver som ansvarsvakt og primærkontakt samt andre driftsoppgaver
- Daglig rapportering i kommunens elektroniske pasientjournalsystem/fagsystem
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
- God norsk formidlingsevne muntlig og skriftlig
- Krav om bestått norskprøve 3
Egenskaper:
- Personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettelse
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og jobber godt i team
- Evne til å ta beslutninger og handle
- God gjennomføringsevne
- Gode relasjonelle ferdigheter
- Gode dataferdigheter
- Må være villig til å delta på relevante kurs for våre tjenester
- Være motivert, løsningsorientert og interessert i å gjøre en positiv forskjell
- Være en god kollega
Vi tilbyr:
- Engasjerte og hyggelige kollegaer
- Mulighet for faglig utvikling
- Trim i arbeidstiden
- Tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
- Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
Generelt
Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit. Vi oppfordrer søkere til å registrere seg med bruker i EasyCruit. Dette vil forenkle prosessen med å søke for deg, og din CV blir lagret hos oss.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Søknaden skal inneholde:
- Søknadsbrev og CV, attester
- Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
- 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer
Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.
Andre opplysninger:
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no
Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.
Företag
Bardu kommuneAnsökningstiden
17.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
9360, BARDU
BARDU
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5979038Se här för andra jobb från Bardu kommune