Ledigt jobb

Kristiansund kommune

Helsefagarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du helsefagarbeider og har lyst til å arbeide i et innovativt, aktivt og i et faglig utfordrende arbeidsmiljø? Da er en stilling hos oss på Storhaugen helsehus et godt valg!

Vi har ledig stilling i 75 % fast stilling for helsefagarbeider i våre døgnavdelinger, og søker deg som er omsorgsfull, engasjert og har faglig interesse for fagområdene i avdelingen.

Arbeidsområder
  • helhetlig medansvar for vurdering og oppfølging av pasientenes pleie- og bistandsbehov, i tråd med satte mål
  • medansvar for mottak av nye pasienter
  • dokumentasjon i elektronisk pasientjournalsystem elektronisk pasientjoutnal (EPJ)
  • bidra til internt utviklingsarbeid og oppfølging av prosedyrer
  • opplæring og veiledning til bruker, pårørende og kollegaer
  • tverrfaglig samarbeid med internt og eksternt tjenesteapparat
  • medansvar for generelle driftsoppgaver i avdelingen
Kvalifikasjonskrav
  • norsk autorisasjon som hjelpepleier/helsefagarbeider
  • god formidlingsevne i norsk, muntlig og skriftlig
  • god digital kompetanse
Ønskelige kvalifikasjoner
  • relevant videreutdanning
  • relevant arbeidserfaring
  • godkjent legemiddelhåndteringskurs
Vi søker deg som
  • kan jobbe selvstendig og samtidig være en del av et team
  • kan jobbe strukturert og målrettet med pasienten i fokus
  • er omstillingsdyktig og fleksibel

Ved tilsetting vil det bli lagt vekt på personlig egnethet.  

Spesielle forhold i stillingen

Per tiden arbeid hver fjerde helg med langvakter i turnus.  

Vi tilbyr

Vi tilbyr deg mulighet til å være med å påvirke og utvikle byens helsetjenester og bidra til å oppfylle kommunens overordnede målsettinger. Kommunen er en spennende og utfordrende arbeidsplass hvor du som fagperson er med på å utvikle og drifte disse oppgavene. Du vil bli en del av et arbeidsmiljø hvor vi tar vare på hverandre, og bygger opp under faglige interessefelt. Vi kan ikke alle være gode på alt, men sammen er vi best!

  • flyttegodtgjørelse etter vedtatte retningslinjer
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP  
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.

Gjelder kapittel 4: Kommunen har et ansiennitetsbasert lønnssystem. For alle stillinger teller både offentlig og privat tjeneste etter fylte 18 år - dokumenteres med tjenesteattest fra tidligere arbeidsgivere med informasjon om fra/til-dato, stillingsprosent, eller antall timer arbeidet.

Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.

Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.