Company
SelectionPartnerApplication deadline
03.02.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Bemanning og rekrutteringEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4611, KRISTIANSAND S
KRISTIANSAND
Number of positions
1Career-kode
5972901Look here for other jobs from SelectionPartner
SelectionPartner
Head of Customer Success | Unifon
Bemanning og rekruttering
Nyopprettet lederrolle med ansvar for å skape kundereiser i nasjonal toppklasse
Til å lede Unifon sitt Customer Success Team, søker vi en fremoverlent og kundesentrisk leder. Du er handlekraftig, nytenkende og viser ekte engasjement for å skape kundeopplevelser utenom det vanlige. Rollen får ansvaret for å etablere teamet, sikre kundelojalitet og vil være en av selskapets viktigste premissgivere for vår kundereise.
Unifon er markedets største utfordrer til Telenor og Telia på mobiltelefoni til bedrifter i Norge, og vi vokser med stor fart. Vi har i dag 160.000 mobilkunder og 25.000 fornøyde bedrifter, som gode ambassadører for Unifon. Vi er i sterk vekst, har god lønnsomhet, solide eiere og har en forventet omsetning på 730 millioner i 2024. Selskapets hovedkontor er i Kristiansand.
I Unifon vil du oppleve en dynamisk hverdag med mange utviklingsmuligheter. Vi håper at du blir med på vår vekstreise, der du kan sette fart på din karriere i en av de mest spennende bransjene i norsk næringsliv.
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning og noe ledererfaring kan være en fordel
- Bakgrunn fra kundeservice / kundeforvaltning eller lignende roller
- Bakgrunn fra bank/finans/forsikring, strøm, telecom eller tilsvarende bransjer med sterkt fokus på kundeopplevelse
- God kjennskap til CRM-system og relevante analyseverktøy (Excel, PowerBI eller lignende)
Personlige egenskaper:
Vi ser etter en kandidat som er:
- Brennende opptatt av å forenkle, tenke kundereise og jakte forbedringer til det beste for våre kunder
- Omgjengelig med fokus på samhandling og felles måloppnåelse
- Fremoverlent, nytenkende og handlekraftig som trives med å påvirke eget jobbinnhold
- Analytisk med evne til å jobbe strukturert og fatte datadrevne beslutninger
- Uredd når det kommer til å utfordre det etablerte, teste ideer og skape grunnlag for forbedringstiltak
Vi tilbyr:
- Unifon er Norges ledende utfordrer innen mobiltelefoni for bedrifter
- Selskapet er i sterk vekst og du får muligheten til å være med på vår vekstreise
- Bygge ditt eget team og lede et viktig og nyetablert satsningsområde
- Rollen tar del i ledergruppen for kundetjenester, og vil jobbe tett på lokal toppledelse
- Vi har et sjeldent godt arbeidsmiljø og strekker oss langt for våre ansattes trivsel
Kontakt | Personvern | Tips
- Kontakt gjerne Stefan Jensen eller Frank Amundlien i SelectionPartner for en hyggelig og konfidensiell prat om muligheter og utfordringer i akkurat denne stillingen
- Vi tar godt vare på din informasjon - se informasjon om personvern
- Kjenner du en aktuell kandidat, så send oss gjerne ditt fortroligetips
Enkel søknad
Søk stillingen via egen knapp eller brukervennlig og enkel metode
https://selectionpartner.no/cv-mail
Company
SelectionPartnerApplication deadline
03.02.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Bemanning og rekrutteringEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4611, KRISTIANSAND S
KRISTIANSAND
Number of positions
1Career-kode
5972901Look here for other jobs from SelectionPartner
-
Markedssjef Dagligvare | ASKO AGDER
SelectionPartner
LILLESAND -
Anti-hvitvask og regnskapsansvarlig | Checkin AS
SelectionPartner
KRISTIANSAND S -
Operativ leder | Njord
SelectionPartner
HAMAR -
Chief Financial Officer | CFO - Umoe Mandal
SelectionPartner
MANDAL -
Daglig leder i Mindus | En del av Varoddkonsernet
SelectionPartner
MANDAL