Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
28.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0581, OSLO
OSLO
Antal befattningar
1Karriere-kod
5910561Se här för andra jobb från Oslo kommune
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Oslo kommune
Har du god erfaring innen offentlige anskaffelser?
Offentlig forvaltning
Blir du fort engasjert i faglige utfordringer og har en idé til hvordan de kan løses? Da er du velkommen til å søke hos oss!
Renovasjons- og gjenvinningsetaten kjøper varer og tjenester for rundt 700 millioner kroner årlig. Nå ser vi etter en ny kollega til seksjon for anskaffelser og avtaleforvaltning. Det er en seksjon som består av 18 engasjerte kollegaer som gjennomfører fremtidsrettede og brukerorienterte anskaffelser som også følger opp avtaler. Det er byens innbyggere som finansierer virksomheten vår via renovasjonsgebyret, så det sier seg selv at vi må forvalte pengene riktig.
Vi søker nå en engasjert og erfaren medarbeider som ønsker å gjennomføre de gode anskaffelsene. Hos oss vil du få anledning til å lede ulike typer anskaffelser med stor verdi, og være med på å videreutvikle faget. Vi skal være en aktør som positivt utfordrer og bidrar til samfunnsutviklingen gjennom våre anskaffelser.
Det er en fordel om du har stor arbeidskapasitet og har kommersiell teft. Det siste er viktig: det gjelder å få mest mulig ut av midlene!
Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise?
Kvalifikasjoner:
- Bachelor-/mastergrad innen innkjøp, økonomi, juridisk eller annen tilsvarende utdannelse på høyskolenivå.
- Bred og relevant erfaring innen anskaffelser, minimum 5 år, kan kompensere for kravet for formalkompetanse
- Relevant erfaring innen stillingens fagområde (lov og avtaleverk (LOA/FOA/FF))
- Minimum 1-3 års erfaring fra offentlige anskaffelser
- Digital kompetanse
- Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Fordelaktige kvalifikasjoner:
- Erfaring fra avfalls- og energibransjen, logistikk og/eller prosessindustri
- Sertifisering i offentlig anskaffelser
- Sertifisering i bærekraft i offentlige anskaffelser
- Kunnskap om miljø og bærekraftig utvikling
Personlige egenskaper:
- God på relasjoner og tverrfaglig samarbeid
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
- Initiativrik, strukturert og selvstendig
- God forretningsforståelse
- Interesse for digitalisering og utnyttelse av teknologi
Personlige egenskaper vektlegges
Vi tilbyr:
- Faglig dyktige kollegaer i et trivelig arbeidsmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
- En virksomhet som arbeider med et viktig samfunnsoppdrag og bidrar til det grønne skiftet
- Fleksibel arbeidstid med mulighet for hjemmekontor inntil to dager i uken
- Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger (Oslo kommune betaler hele pensjonspremien)
- Konkurransedyktige betingelser
- Stilling avlønnes i lønnstrinn 39-55, for tiden fra kr. 638.600 - 861.800,-, ut i fra dine kvalifikasjoner. Høyere lønn kan vurderes for svært kvalifiserte søkere
Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
28.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0581, OSLO
OSLO
Antal befattningar
1Karriere-kod
5910561Se här för andra jobb från Oslo kommune