• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5949536
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Gir nattarbeid arbeidsglede ? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Enhet for funksjonshemmede (EFF) gir tjenester til mennesker med funksjonsnedsettelse i Sandnes kommune. Positiv Atferdsstøtte (PAS) er vår metodisk tilnærming med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. PAS vektlegger også kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til pårørende og andre involverte. 

I avdelingene i EFF bor det mennesker med ulik alder og grad av funksjonsnedsettelse, og vi ønsker å legge til rette for at ansatte kan få jobbe der de kan bruke sin kompetanse på best mulig måte.  Vi søker engasjerte og dyktige medarbeidere som kjenner seg igjen i verdier som respekt, trygghet, åpenhet, lojalitet, faglig dyktighet og individuell omsorg.

Vi har ledig stillinger:

  • Maudlandsveien (Hommersåk) : 66 % fast stilling med arbeidstid for tiden passiv natt, lønnes som 40 % stilling.
  • Mikkelsbærstien (Bogafjell) : 71 %,fast stilling med arbeidstid for tiden passiv natt, lønnes som 44 % stilling.
  • Lunde 2 (Ganddal): 52 % fast stilling med arbeidstid for tiden aktiv natt.
  • Lindeveien (Lura): 64 % fast stilling med arbeidstid for tiden aktiv natt.

Nysgjerrig på jobb hos oss?  Ring kontaktpersonene nederst i annonsen i ukedager mellom kl. 8-15 for mer informasjon

Kvalifikasjoner:

  • Du har utdanning som hjelpepleier/helsefagarbeider/omsorgsarbeider med autorisasjon - autorisasjonsnummeret må oppgis i søknaden.  
  • Det er ønskelig med erfaring innen stell og pleie, somatikk og diverse helsefaglige prosedyrer.
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til og erfaring fra arbeid med utfordrende atferd. 
  • Du må kunne bruke digitale systemer da stillingen krever dokumentasjon i elektronisk journal. 
  • Du må ha gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B2). 
  • Egenerklæring for tuberkulose og MRSA må leveres før tiltredelse.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som er opptatt av å hjelpe andre, har gode samarbeidsevner, er ansvarsbevisst og evner til å jobbe selvstendig.

Vi tilbyr:

  • Eget veiledningsteam som holder interne kurs for ansatte i EFF 
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5949536
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune