Company
Sandnes kommuneApplication deadline
10.05.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5696017Look here for other jobs from Sandnes kommune
- Updated 08.05.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Sandnes kommune
Fastlege i næringshjemmel med rekrutteringstilskudd
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nå har du sjansen til å bli fastlege i Norges mest attraktive by!
Spir Helse er et tverrfaglig veldrevet senter med fire fastleger, psykolog, kiropraktor, jordmødre og en bedriftshelsetjeneste.
Legekontoret har to erfarne helsesekretærer og en sykepleier. Spir Helse har fokus på godt arbeidsmiljø og effektiv drift, og har egen administrativ leder som har ansvar for drift. Det er planlagt nye lokaler i 2025 nær kollektivaksen.
Journalsystemet Pridok benyttes ved senteret. Journalsystem Pridok, har elektronisk timebestilling, e-resepter, e-konsultasjoner og e-kommunikasjon med kontoret via Helsenorge.no. Kontoret er godt utstyrt for småkirurgi, gynekologi, spirometri, EKG med mer.
Sandnes kommune satser på fastlegeordningen og har gjort en rekke tiltak for å bedre arbeidsvilkårene for fastlegene. Vi har også flere fastlønnsleger på legevakt som dekker nattevakter for å avlaste fastlegene. Vi har fokus på samhandling med øvrige kommunale tjenester. Vi er opptatt både av å rekruttere og å beholde leger.
Under avsnittet "Vi tilbyr" kan du lese mer om de gode vilkårene som fastlønnet fastlege i Sandnes.
Her finner du også mer informasjon om å være fastlege i Sandnes kommune:
www.sandnes.kommune.no/sti/jobb-i-Sandnes-kommune/fastleger/
Kontaktpersoner:
Kontaktperson Spir Helse: Elisabeth Heigre, elisabeth@spirhelse.no, tlf. 92806182
Administrasjon: Grethe Finnås, grethe.finnas@sandnes.kommune.no, tlf. 97527375
Kvalifikasjoner:
- Det er krav om norsk autorisasjon som lege uten begrensninger
- Det er krav om godkjent norsk turnustjeneste/LIS1, eller godkjent unntak fra LIS1.
- Rett til trygderefusjon
- Påbegynt videreutdanning i allmennmedisin, eller ferdig spesialist i allmennmedisin. Søkere som ikke er spesialister i allmennmedisin må forplikte seg til å gjennomføre spesialisering.
- Erfaring fra allmennmedisin vektlegges
- Det kreves gode norsk kunnskaper – muntlig og skriftlig. Søkere uten nordisk morsmål må dokumentere språkkunnskaper tilsvarende minimum tilsvarende C1 nivå (Bergenstesten)
- Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
Personlige egenskaper:
Sandnes søker deg som er:
- God til å samhandle og kommunisere med andre
- God til å samarbeide i team
- Faglig dyktig
- Evne til å jobbe selvstendig
- Fleksibel og løsningsorientert
- Engasjert i allmennmedisin og gode pasientforløp
- Har vilje til å dele kunnskapen din med andre
- Pålitelig og forutsigbar
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Rekrutteringstilskudd på kr. 300.000,-
- Kompensasjon for sykt barn/syk barnepasser og egen sykdom i inntil 10 dager
- Sandnes kommune er godkjent utdanningsvirksomhet for spesialiteten i allmennmedisin, og tilrettelegger for spesialiseringsløp og etterutdanning. Du kan oppfylle alle læringsmålene i nytt utdanningsløp i kommunen, også institusjonstjeneste
- Sandnes kommune dekker abonnement på NEL for leger i kommunen
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Dyktige og engasjerte veiledere i allmennmedisin
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
Company
Sandnes kommuneApplication deadline
10.05.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5696017Look here for other jobs from Sandnes kommune
- Updated 08.05.2024