• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    17.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5035, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5943229
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Fagleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Behandling, bo- og ressursveiledning, Psykisk helse (BBR), er en resultatenhet under Etat for psykisk helse og rustjenester. Enheten har rundt 140 årsverk med ca 300 ansatte fordelt på 8 bosenter og en administrasjon.
Et bosenter gir heldøgns botilbud til mennesker med rus- og psykiske helseutfordringer. Alle bosenter i enheten arbeider ut fra en recovery-orientert tilnærming. Mål for tjenesteytingen er å møte beboernes individuelle behov på en faglig god måte slik at de får hjelp til å bruke egne ressurser for å mestre og utvikle seg.

BBR søker etter en engasjert fagleder i fast stilling som skal ha en aktiv rolle i enhetens virksomhetsstyring og internkontroll.  Du må være utviklingsorientert og bidra til kvalitetsforbedring av tjenestene våre. Stillingen vil være en del av administrasjonen  i BBR. Vi kan tilby et variert og godt fagmiljø bestående av økonomikonsulent, lønnskonsulent, personalkonsulent, fagledere og enhetsleder. Stillingen er ledig fra 01.01.2025.

Kvalifikasjoner:

Treårig helse-/sosialfaglig-/ eller annen relevant utdanning på høyskole-/universitetsnivå, minimum bachelornivå
Relevant videreutdanning innen fagfeltene psykisk helse/rus
Minimum fem års relevant praksis fra fagfeltet, fortrinnsvis både fra spesialisthelsetjenesten og fra kommunale tjenester
Norskkunnskap tilsvarende Bergenstesten, god skriftlig og muntlig formidlingsevne
God IKT- kompetanse
Tilfredsstillende vandel, krav om politiattest ved tilbud om stilling

Kunnskap om BKKvalitet

God kjennskap til aktuelle fag- og administrative systemer, herunder systemer for virksomhetsstyring, internkontroll og HMS-arbeid

Ønskelig med relevant ledererfaring og/ eller lederutdanning


Personlige egenskaper:

 

Du bidrar positivt til et faglig og kollegialt godt miljø

Du er selvstendig, målrettet og en tydelig leder

Du er positiv og opptatt av kontinuerlig forbedring

Motiverende, fleksibel, og god i samarbeid/samhandling

Du har faglig god vurderingsevne og jobber målrettet og strukturert

Du er serviceinnstilt og bidrar til god flyt og håndtering av arbeidsoppgaver

Du har gode samarbeidsevner og en fleksibel innstilling

Personlig egnethet vektlegges


Vi tilbyr:

Gode pensjonsordninger

Et spennende og godt arbeidsmiljø

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    17.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5035, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5943229
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune