Företag
Gjerdrum kommuneAnsökningstiden
14.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5940760Se här för andra jobb från Gjerdrum kommune
Gjerdrum kommune
Fagleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Gjerdrum kommune ser etter en dedikert fagleder som kan bidra til å videreutvikle våre helsetjenester. Som fagleder vil du ha en sentral rolle i å sikre kvalitet og effektivitet i tjenestene. Vi har nå en ledig 100 % fast stilling som fagleder fra 1.1.25.
Helse, mestring og omsorg har to fagledere. De jobber tett inn mot hjemmetjenesten, sykepleietjenesten, sykehjem og tilrettelagte tjenester. Faglederne skal sikre høy kvalitet på helse- og omsorgstjenestene i kommunen gjennom kontinuerlig forbedring, faglig utvikling og implementering av beste praksis.
Vi søker en fagleder med høy fagkompetanse, stor fleksibilitet og omstillings vilje, samt fokus på kvalitet og utvikling. Vi ønsker oss medarbeidere som er framtidsrettet, modige, rause og entusiastiske.
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som sykepleier.
- Ønskelig med relevant videreutdanning.
- Erfaring fra kommunehelsetjenesten.
- Erfaring fra arbeid som fagutviklingssykepleier og / eller fagleder.
- Erfaring med tilrettelagt arbeid for personer med psykisk utviklingshemming.
- Kunnskap og erfaring med å utarbeide og følge opp tvangsvedtak etter hol. kap. 9 og 4A.
- Interesse for forskning, fagutvikling, undervisning og forbedringsarbeid.
- Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig.
- Gode digitale ferdigheter.
- Gode veilednings egenskaper.
- Søker må ha førerkort og det er krav om politiattest ved ansettelse.
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsevner.
- Kreativ og nytenkende.
- Stor arbeidskapasitet og godt humør.
- Evne til å jobbe selvstendig, systematisk og strukturert.
- Fleksibel og løsnings orientert.
- Ha stor gjennomføringsevne.
- Bidra til godt arbeidsmiljø.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- En innholdsrik arbeidshverdag med varierte og spennende arbeidsoppgaver.
- Mulighet for faglig utvikling.
- Godt arbeidsmiljø med nytenkende og engasjerte kollegaer.
- God pensjons -og forsikringsordninger.
- Arbeidsvilkår og lønn etter gjeldende lover og forskrifter.
Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.
Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.
Företag
Gjerdrum kommuneAnsökningstiden
14.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5940760Se här för andra jobb från Gjerdrum kommune