• Company
    Kristiansund kommune
  • Application deadline
    21.10.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    6509, KRISTIANSUND N
    KRISTIANSUND
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5909365
  • Look here for other jobs from Kristiansund kommune
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Kristiansund kommune

Fagkoordinator

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100 % fast stilling som fagkoordinator.

Kommunen står overfor et omfattende effektiviserings-, utviklings- og omstillingsarbeid. Vi må skape mer for mindre, gjennom å gå fra tradisjon til innovasjon. Nøkkelen til at vi lykkes med utvikling og omstilling er menneskene i organisasjonen, og som saksbehandler vil du ha en sentral rolle i dette arbeidet. 

Helse- og omsorgstjenestene i Kristiansund kommune er i endring. I framtiden vil tjenestene våre bygge på de gode løsningene med aktiv omsorg og egenmestring. Brukerne skal få bedre muligheter til å mestre egen hverdag og bo lengst mulig hjemme, til tross for sykdom, problemer eller funksjonsnedsettelse. I kommunen jobber vi for at tjenestene skal organiseres slik at de støtter opp under og utløser de ressursene som brukeren selv har. I dette arbeidet trenger vi deg.

Seksjon forvaltning, helse og omsorg er en del av helse og omsorgstjenesten og er fortiden organisert under kommunalsjef for helse og omsorg. 

Vi søker deg som ser muligheter og finner innovative løsninger. Du har god samfunnsforståelse og innsikt i hvordan behovene blant innbyggerne endrer seg. 

Arbeidsområder
  • saksbehandle søknader på kommunale helse- og omsorgstjenester
  • administrative oppgaver relatert til BPA/PA og omsorgsstønad ordningen 
  • bistå i å organisere og gi opplæring og veiledning til ansatte i BPA-ordningen
  • kvalitetssikring av tjenesten
  • arbeidsoppgaver må påregnes å bli justert i forhold til arbeidsgivers behov.
Kvalifikasjonskrav
  • høyere utdanning innen helse- og sosialfag 
  • erfaring fra arbeid i helse og omsorg
  • førerkort kl. B
Ønskelige kvalifikasjoner 
  • erfaring med turnusplanlegging
  • erfaring eller videreutdanning innen ledelse
  • erfaring med Helseplattformen 
  • erfaring med ulike kommunikasjonsformer, som for eksempel veiledning 

Vi søker deg som 

  • kommuniserer godt med mennesker i utfordrende livssituasjoner 
  • jobber systematisk og strukturert, og har fokus på kvalitet 
  • evner å lære raskt og sette deg raskt inn i problemstillinger
  • finner muligheter og alternativer fremfor begrensninger 
  • er beslutningsdyktig og robust
  • er selvstendig og selvgående med god gjennomføringsevne, samtidig som du trives med å jobbe i team 
  • er fleksibel 
  • evner å be om råd og veiledning når det er nødvendig
Spesielle forhold i stillingen
  • må kunne disponere egen bil
  • arbeid på ettermiddag/kveld kan påberegnes ut ifra oppgaver.  
Vi tilbyr
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP 
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

  • Company
    Kristiansund kommune
  • Application deadline
    21.10.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    6509, KRISTIANSUND N
    KRISTIANSUND
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5909365
  • Look here for other jobs from Kristiansund kommune