Ledigt jobb

Helse Sør-øst RHF

Er du vår nye Eiendomsforvalter?

Offentlig forvaltning

Er du vår nye Eiendomsforvalter?

Vi søker nå etter en Eiendomsforvalter til vår avdeling. Som Eiendomsforvalter hos oss vil du få ansvar for å forvalte og å følge opp internehusleiekontrakter i alle bygg, samt eksterne leiekontrakter, i dialog med Økonomi og andre interne ressurser. Denne stillingen innebærer også å gi støtte til avdelingen innen rapportering, møteinnkallinger og referater, organisere seminarer mm.

Via denne stillingen vil du vil få et bredt kontaktnett i sykehuset, gjennom tett dialog med både brukere og andre interne avdelinger, samt få stor mulighet til å påvirke og videreutvikle faget sammen med andre for å imøtekomme morgendagens mål og krav fra ledelsen, brukere og pasienter.
Vår avdeling har sterk fagkompetanse innen eiendom, og vi søker etter en som ønsker å bli en del av teamet og bidra til å styrke vår kompetanse ytterligere!

Eiendomsforvaltning og –utviklingsavdelingen ivaretar både strategiske og operative oppgaver knyttet til arealforvaltning og utvikling av eiendomsmassen til Akershus universitetssykehus (Ahus).  Sykehuset har virksomhet på 19 lokasjoner i Akershus/Viken, Oslo og Kongsvinger, både eid og leid, og til sammen 295 000 kvm bygg. Avdelingen har ansvar for arealforvaltning, herunder leiekontrakter med eksterne gårdeiere og internhusleie i alle våre bygg, og vi har ansvar for alle små og mellomstore byggeprosjekter. For å understøtte sykehusets eiendomsstrategien utvikler vi nye arealkonsepter som kan bidra til økt effektivitet og flerbruk av arealer. Avdelingen har samlet 17 ansatte som jobber med arealforvaltning, utvikling, tidligfase- og gjennomføring av byggeprosjekter.

Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn. Arbeidsgiver tar forbehold om endring av arbeidssted, arbeidsoppgaver og ansvarsområde ved behov.

Kvalifikasjoner:

  • Du har relevant utdanning på universitet-/høyskolenivå, gjerne innen økonomiske/adm/eiendom/juridiske fag
  • Vi ønsker at du har tidligere erfaring fra eiendomsforvaltning, herunder oppfølging av kontrakter og kjennskap til aktuell eiendomsjus
  • Vi ønsker også at du har erfaring med økonomi, herunder budsjettering og regnskap 
  • Vi ønsker også at du har erfaring med å skrive rapporter, utredninger mv
  • Du har gode datakunnskaper. Vi benytter Microsoft 365-produkter samt forskjellige saksbehandlings- og fakturabehandlingsprogram
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig person med evne til samarbeid på tvers
  • Løsningsorientert og imøtekommende
  • Strukturert med evne til å ha overordnet oversikt og samtidig ivareta de viktige detaljene
  • Gode kommunikasjonsevner og ha lett for å ta kontakt med både interne og eksterne samarbeidspartnere

Vi tilbyr:

  • Variert og spennende hverdag med tverrfaglig samarbeid
  • Mulighet for noe hjemmekontor etter avtale
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Gode velferdsordninger, firmahytter, bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud
  • Lønn etter avtale
  • Og, ikke minst; du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag!