Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
06.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
5932279Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Er du omgjengelig og initiativrik, med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Barne- og familieenheten består av Barneverntjenesten og Ressurssenteret, og vi har ansvar for å følge opp de barn og familier som trenger hjelp ut over det som er grunntjenestene sitt mandat. Vårt arbeid er regulert av Barnevernloven og Helse- og omsorgstjenesteloven. Virksomheten har 160 dyktige og engasjerte ansatte med høy og variert kompetanse innenfor det sosialfaglige og helsefaglige feltet.
Vi er en spennende arbeidsplass med høyt tempo, og er opptatt av kontinuerlig endring og utvikling. Vårt fagfelt er under stor utvikling. Barnevern reformen og opptrappingsplanen for barn og unges psykiske helse er viktige nasjonale satsninger i vårt arbeid. Samhandling, tverrfaglig arbeid og samarbeid med barn, familier og andre hjelpeinstanser står helt sentralt i vårt arbeid, og virksomheten har en stor satsning på feedback informerte tjenester (FIT). Vi er opptatt av tilbakemelding fra barn og foreldre, og internt i tjenesten for å sikre hjelp som virker og et godt arbeidsmiljø.
Avdeling stab og administrasjon består av 11 ansatte, og vi har nå ledig to stillinger som administrasjonskonsulent. En fast stilling og ett vikariat.
Kvalifikasjoner:
- Ønskelig med fagbrev i kontorfag/helsesekretær
- Relevant erfaring i kombinasjon med personlig egnethet kan kompensere for fagbrev
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
- Beherske engelsk muntlig
- Gode IT ferdigheter- blant annet bruke GAT, Public 360, fagsystem Familia, Profil, Wisma Enterprise og Teams
- Minimum 1-2 års erfaring med merkantile og administrative oppgaver, fortrinnsvis fra offentlig sektor
- Sertifikat for bil
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
Personlige egenskaper:
- Vi ser etter deg som er stabil, allsidig og ansvarlig, og som kan være fleksibel og åpen for endring
- Du må like å ha orden, være lojal og serviceinnstilt, ha godt humør, samt tåle høyt arbeidspress og frister
- Videre må du kunne møte foreldre og barn som henvender seg til tjenesten, i lokalene eller på telefon, på en respektfull måte
- Du må ha gode samarbeidsevner, like ulike mennesker og kunne stå i møte med mennesker som kan være i konflikt og kriser
- Du må være god på organisering, ta initiativ og kunne koordinere og samarbeide med dine kollegaer
- Videre er det viktig at du kan arbeide i tråd med kommunen og tjenestens verdisyn; romslig, modig og sunn
Vi tilbyr:
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
06.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
5932279Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
-
Helsesykepleier 100 % midlertidig stilling
Gjøvik kommune
GJØVIK -
Avlaster i eget hjem
Kristiansund kommune
KRISTIANSUND N -
Avdelingsleder Skolebarnsavdelingen, 1 års vikariat
Stavanger Kommune
STAVANGER -
Virksomhetsleder i 100 % fast stilling ved barn og familie
Gjøvik kommune
GJØVIK -
Er du helsesykepleier eller helsesykepleierstudent?
Løten kommune
LØTEN