Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Innlandet fylkeskommune

Eiendom, Seksjon forvaltning - Eiendomsforvalter (vikariat)

Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater

Beskrivelse

Eiendom, Seksjon forvaltning har ledig ett års vikariat som eiendomsforvalter omgående.

Om enheten

Innlandet fylkeskommune har en sentralisert eiendomsforvaltning. Eiendomsavdelingen ivaretar eieransvaret, forvaltning, drift og vedlikehold av fylkeskommunens eide bygningsmasse på ca. 400.000 m², der hovedvekten av bygningsmassen er videregående skoler. Seksjon forvaltning har blant annet ansvaret for å ivareta eieransvaret for den eide bygningsmassen i fylkeskommunen. Innleie og utleie samt kjøp og salg av eiendom, bygg og anlegg. Øvrig forvaltning av eiendomsporteføljen skal og følges opp.

Vi søker deg som

  • har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • er analytisk og strukturert
  • er selvstendig og initiativrik
  • er løsningsorientert
  • har god økonomiforståelse
  • har god IKT-kompetanse

Vi tilbyr

  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100 % vikariat ledig fra 01.10.2021 til 30.09.2022
  • arbeidssted er Lillehammer eller Hamar
  • mulighet for fast ansettelse

Arbeidsoppgaver

  • inn- og utleie av lokaler
  • saksbehandling knyttet til kjøp og salg av fast eiendom
  • administrasjon av eiendommer
  • generell saksbehandling, slik som skriving av saksutredninger og notater
  • det må påregnes noe reisevirksomhet i stillingen og sertifikat klasse B er ønskelig
  • selvstendig ansvar for din saksportefølje som blir en del av et bredt faglig team der det forventes at du deltar aktivt i
  • andre oppgaver kan tilkomme

Kvalifikasjoner

  • relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet på bachelornivå, gjerne med økonomi i fagkretsen
  • relevant erfaring kan kompensere for utdanning
  • kunnskap om bygge- og eiendomsforvaltning
  • god skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.               

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.