Företag
Innlandet fylkeskommuneAnsökningstiden
19.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5915737Se här för andra jobb från Innlandet fylkeskommune
Innlandet fylkeskommune
Eiendom - Rådgiver eiendomsforvaltning
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
Avdeling eiendom har ledig 100 % fast stilling som rådgiver eiendomsforvaltning fra 1. desember 2024.
Om enheten
Innlandet fylkeskommune har en sentralisert eiendomsforvaltning. Eiendomsavdelingen ivaretar eieransvaret, forvaltning, drift og vedlikehold av fylkeskommunens eide bygningsmasse på ca. 430.000 m2, der hovedvekten av bygningsmassen er videregående skoler. I tillegg leier fylkeskommunen inn mye areal og har ca. 200 kontrakter på inn- og utleie.
Stillingen er organisert i seksjon forvaltning. Seksjonen har 10 ansatte og dekker mange ulike oppgaver som tegninger, dokumentasjon, saksforberedelse, kontrakt, økonomi samt servicefunksjonen kantine i fylkeshuset på Hamar.
Seksjon forvaltning har blant annet ansvaret for:
- forvaltning av eieransvaret for eiendom, bygg og anlegg
- servituttavtaler
- leie og kjøp og salg av eiendom, bygg og anlegg
- administrering av FDVU-dokumentasjon
- endringsmeldinger
- digitale tegninger
- personvernkoordinator
- nabovarsler, utredninger og høringer for eiendom
- øvrig forvaltning av eiendomsporteføljen
- kantinedrift i fylkeshuset på Hamar
- andre oppgaver og ansvar må påregnes
Vi søker deg som er
- ansvarsbevisst og glad i arbeidsoppgaver med høy faglig kompleksitet
- engasjert og initiativrik med gjennomføringsevne
- analytisk og dyktig til å tolke data
- løsningsorientert og god på prioriteringer
- god til å kommunisere og skaper resultater sammen med andre
- opptatt av kvalitet i leveranser
- dyktig til å involvere, koordinere og drive kontinuerlig forbedringsarbeid
Vi tilbyr
- lønn etter avtale
- fleksibel arbeidshverdag
- et godt arbeidsmiljø
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100% fast stilling ledig fra 1.desember.2024
- den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
- enheten har arbeidssted Lillehammer eller Hamar, men vi kan tilby ulike former for fleksibilitet for deg med den rette kompetansen
- noe reisevirksomhet må påregnes
Arbeidsoppgaver
- forvaltning av eiendommer
- inn- og utleie av lokaler
- saksbehandling knyttet til kjøp og salg av fast eiendom
- administrering av endringsmeldinger og FDVU-dokumentasjon
- generell saksbehandling, slik som skriving av saksutredninger og notater
- personvernkoordinator
- gjennomføring av risikovurderinger, inkludert løpende evaluering og tilhørende tiltak
- sikre god dokumentasjon av utførte oppgaver
- støtte avdeling eiendom med andre relevante oppgaver etter behov
- nye og andre oppgaver kan tilkomme
Du får et selvstendig ansvar for din saksportefølje, men blir en del av et bredt faglig team, som det forventes at du deltar aktivt i.
Kvalifikasjonskrav
- høyere og relevant utdanning (minimum bachelor)
- god skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk
- personlig egnethet og erfaring som er relevant for stillingen
Ønskede kvalifikasjoner
- masterutdanning innen relevant fagområde
- erfaring fra offentlig forvaltning
- erfaring fra personvern
- erfaring fra arbeid med risikoanalyser
- en aktiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Företag
Innlandet fylkeskommuneAnsökningstiden
19.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5915737Se här för andra jobb från Innlandet fylkeskommune
-
Innlandet fylkeskommune - Eiendom, Rådgiver seksjon forvaltning
Innlandet fylkeskommune
LILLEHAMMER -
Eiendom, seksjon renhold - renholder ved Nord-Østerdal videregående skole
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Samferdsel, seksjon Forvaltning og myndighet - Rådgiver (vikariat)
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Moelv tannklinikk-Tannlege (vikariat)
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Moelv tannklinikk-Tannlege (50 % vikariat)
Innlandet fylkeskommune
HAMAR