Företag
Aure kommuneAnsökningstiden
09.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6690, AURE
AURE
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5887016Se här för andra jobb från Aure kommune
- Uppdaterad 19.09.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Aure kommune
Byggesaksbehandler - fast 100 % stilling
Offentlig forvaltning
Aure er en liten kommune midt mellom Kristiansund og Trondheim, med fantastiske muligheter for den som vil oppleve den ville naturen vi har her.
Kort oppsummering
Aure kommune har ledig fast hel stilling som byggesaksbehandler. Vi søker deg som har relevant utdanning og erfaring, og er god med folk. Stillingen er ledig fra 01.01.25. Søknadsfrist 09.10.24.
Beskrivelse av arbeidsplassen
Enheten Plan og Drift omfatter tre underavdelinger:
- Eiendomsforvaltning: drift og vedlikehold, vaktmestertjeneste og renhold
- Kommunalteknikk: vei, anlegg, vann, avløp
- Avdeling for plan, byggesak, landbruk, oppmåling med mer
Som nyansatt byggesaksbehandler vil du ha kontor i Aure rådhus sammen med andre ansatte på sistnevnte avdeling. Avdelingen omfatter i alt 6,4 årsverk og omfatter, foruten plan og byggesak, også landbruk, viltforvaltning, kart, oppmåling, klima og miljø. Avdelingen er liten, men i tillegg til kollegialt samarbeid her på rådhuset deltar kommunen også i nyttige nettverkssamarbeid med andre kommuner på Nordmøre.
Beskrivelse av stillingen
Hovedarbeidsoppgaver:
- Bygge- og delesaksbehandling og veiledning.
- Saksbehandling plansaker
- Øvrig saksbehandling etter Plan - og bygningsloven og Matrikkelloven.
Det blir tatt forbehold om endringer av ansvars- og arbeidsområder.
For stillingen er det 6 måneders prøvetid.
Hvem søker vi etter
Ønskede kvalifikasjoner
- Universitet- eller høyskoleutdanning innenfor byggfag eller tilsvarende og fortrinnsvis relevant praksis innen plan- og byggetekniske fag
- Det legges vekt på gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig
- Erfaring/ kjennskap til offentlig sektor og saksbehandling og kjennskap til IT-baserte kontorstøttesystemer
- Relevant dokumentert erfaring fra arbeidsområdet kan kompensere for manglende formell utdanning
- Fordel med kjennskap til og bruk av digitale kartsystemer. Aure kommune benytter GIS-line systemer.
Ønskede personlige egenskaper
- Positiv serviceinnstilling
- God kommunikasjons- og samarbeidsevne
- Evner å arbeide selvstendig, og liker utfordringer
Hva kan vi tilby
- En travel hverdag i et trivelig kollegium
- Opplæring
- En tjeneste i utvikling med gode muligheter til å være med og påvirke
- Lønn etter avtale
- Kollektiv fleksitidsordning
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Hvordan søker du på stillingen
- Du søker digitalt via vårt rekrutteringssystem ved å følge lenken i annonsen
- Det er ønskelig at det oppgis 2 referanser
- Godkjente vitnemål og attester sendes ved forespørsel eller tas med på intervju
- Søknadsfrist 09.10.24
Personvern og offentlighet
Innsendte opplysninger behandles i henhold til offentlighetsloven.
Navn på søkere vil som hovedregel bli offentliggjort. Se offentlighetsloven § 25.
Kontaktpersoner
- Bernt-Olav Simonsen, enhetsleder Plan og Drift
mobil 90500878, e-post: bernt-olav.simonsen@aure.kommune.no
Företag
Aure kommuneAnsökningstiden
09.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6690, AURE
AURE
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5887016Se här för andra jobb från Aure kommune
- Uppdaterad 19.09.2024